Slechte kwalificatie gehad, 4e gestart, was 0,8 sec langzamer dan normaal. Door concentratie problemen en kleine foutjes had ik moeite om hem clean te houden.
Heat 1 ging wel aardig, beetje last gehad van druk. Veel kleine foutjes, had een beetje last van concentratie problemen gehad. Ik had vandaag ook een beetje koppijn, dus dat speelde ook een beetje mee. Paar kleine foutjes aan het begin gehad. Toen ging het een tijdje goed, kwam eindelijk AZT B Tender voorbij die veel moeite had om Witteveen voorbij te gaan, maar die ging ik weer simpel voorbij haha.
In de 1 na laatste ronde gleed ik weg uit de chicane waar Coldzero nog stond die gecrashed was en knalde daar vol tegen aan (weg 2e positie en uitloopje op Tender)
Op de kop beland maar door een vriendelijk tikje van Coldzero kon ik nog doorrijden tot pit en de race afgemaakt. 5e geëindigd wat zeer pijnlijk is.
Had trouwens wel in de eerste ronde een ninja reactie, ging op twee wielen maar zette hem weer keurig neer.
EDITHad in Heat 1 een iets snellere pace dan Tender zei mijn gevoel
Heat 2 een PERFECTE start gehad. Ging meteen Witteveen voorbij en had als snel de leiding te pakken en liep al een beetje uit. Toen kwam ronde 6, ging door de chicane, maar omdat ik net te vroeg instuurde gleed ik een beetje weg waardoor ik heel licht de banden raakte en spinde (dat heeft me een 2e en misschien wel een overwinning gekost). Geen schade, maar wel mentale schade Nog flink kunnen doorrijden en het rondje erna weer de leiding gepakt. 3 rondes erna gepit, kwam uit achter AZT B Tender (wat wel te verwachten was na mijn spin, na me spin had ik geen fout meer gemaakt )en kwam achter Mental uit. Toen geen druk meer gehad en me eigen tempo kunnen rijden en 3e geëindigd.
Mijn mening over de races: Redelijk gereden, baal er wel van dat AZT B Tender door mijn eigen stomme foutjes 16 punten op me is ingelopen. Nu is het gat nog maar 24 punten.
Wel complimenten naar AZT B Tender die strakke sessies reed
(Wel goed dit voor het team klassement)
Laatst bewerkt: 16 jun 2013