Alles is natuurlijk een groot woord, ik denk zelf dat bijna alles wat de One gaat doen ook wel op de Ps4 mogelijk is behalve het hele tv gebeuren. Misschien gaat de One wel een heel nieuw ontwikkelplatform worden voor het ontwikkelen van apps?
Het toffe lijkt mij, dat ik gewoon alles vanuit 1 device kan doen. Wil ik tv kijken, wil ik switchen naar games etc. Nu kan dit allemaal eigenlijk wel, alleen niet vanuit 1 plek. Dit gecombineerd met m'n telefoon & tablet lijkt me gewoon erg tof. Waarom? Omdat het gewoon kan, nu is vooral de vraag hoelang blijft dit tof? Tsja, geen idee dus, het hele Kinect gebeuren interesseert mij dan niet zoveel. De mogelijkheden zijn tof, maar ik zal het altijd zien als iets omslachtigs, waarom zou ik een uitgebreide beweging doen... als ik gewoon hetzelfde met m'n tablet kan doen?
De One moet een beetje de pc voor de tv worden. Het gaat zoveel meer doen dan alleen games, dat is iets wat wij als gamers moeten accepteren. Maar een pc kan immers ook veel meer dan alleen maar games spelen.
Kortom, ik vind de mogelijkheden gewoon heel tof wat het zou kunnen bieden. En als daarbij de games ook nog eens tof zijn, waarom niet? De controller is sowieso erg goed & alle multiplats komen toch op de One uit.
Bleh, het is wel vroeg voor dit soort uitgebreide discussies
Klik om te vergroten...