1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Xbox One [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 29 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik zie het niet gebeuren. H265 ondersteuning? Of Flac? Of ondersteuning van UPC en Ziggo kastjes?

    Daarvoor heb ik nu de perfecte oplossing een raspberry pi met xbmc. Het doet maar 1 ding niet en dat is gamen. Verder kan ik alles aansturen met tablet, telefoon, switchen tussen streams, muziek en films etc. Ondersteuning van praktish alle formaten. Automatisch subs downloaden, interface aanpassen zoals ik het wil en ga zo maar door.

    De nieuwe console moet gewoon een game-bak worden van de bovenste plank :)
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Internet is wat anders als Kinect en extreme beperkingen opleggen die nergens nodig voor zijn en waardoor je de gebruikers (hardcore gamers, xbox fans van het eerste uur) alleen maar afschildert als ondankbare honden die in bedwang gehouden moeten worden door online restricties en een camera (die wel, niet, wel, niet, wel, niet uit kan).
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Kinect hoeft de ontwikkelaar niet te gebruiken voor z'n games. Met de mogelijkheid de Kinect altijd te leveren bij de console betekend het voor ontwikkelaars dat hij weet dat hij altijd gebruik zou kunnen maken van deze mogelijkheden.

    Volgens mij wil MS de Kinect technologie in veel meer producten toepassen. Dat je straks laptops krijgt met Kinect technologie, dus dat er veel meer gesture gestuurd kan werken.

    Ma'ja, als het aan mij ligt staat die camera ook gewoon uit ;).
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    wat trouwens in mijn omgeving al een paar keer is genoemd: de xbox past niet in mijn stereo-meubel dus hij komt er sowieso niet in :)
     
  5. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Sowieso wil ik zo'n lelijke knoest helemaal niet boven mijn TV hangen, heb juist helemaal niks aan m'n muren hangen en alle draden achter plinten/in de muur gefreesd. Nu moet ik dus een afschuwelijke balk met draad ergens boven je TV gaan boren omdat ze in Amerika ons graag in de gaten willen gaan houden _0/
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hetzelfde argument speelt bij mij, iets genuanceerder, ook mee. Ik heb de frontspeaker voor op de grond staan. Dit is al niet echt een relaxte oplossing, maar ruimte voor ook nog eens een kinect is er niet. Ik ben trouwens benieuwd hoe de mensen die beide consoles kopen het straks gaan doen als er bij beide consoles een verplichte cam zit :+
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Op RTL nieuws was er vanmorgen nog een bericht van een klokkenluider van de NSA over dat ze alles kunnen afluisteren, van iedereen, wanneer ze dat willen......ook MS (werd expliciet genoemd).
    Die gast zei dat ook al deed je niets verkeerd, dat ze altijd zo kunnen graven in je verleden, en de boel zo kunnen draaien dat ze iedereen verdacht kunnen maken.=( Zieke shit man.
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Grote kans dat die mic steekwoorden oppakt zoals dus ook om je console in te schakelen en vervolgens het gesprek gaat opnemen. Ik zou de Xbox One lekker op zo'n stekkerdoos doen met aan/-uitknop. Geen cam en mic op standby! :D
     
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Je kunt hem gewoon beter niet kopen ;)
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Was ik ook voorlopig niet van plan, haha! :D
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Maar maar Forza Motorsport 5 dan :eek:.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Forza 5, Kinect Only :+
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Ja man, je handen zijn je stuur!

    8)
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    hehe zou wat zijn kinect only 8)
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    haha dat is echt zo'n drama functie in deeltje 4
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Als iedereen zichzelf effe in kan houden, slopen ze die zooi er binnen een maand uit.:thumbs:
     
  19. Seh

    Seh Guest

    De 'mainstream media' als in kranten, BBC e.d. schijnen juist wel positief te zijn. Ik ben dus bang dat als er een handje vol gamers weigeren een console te kopen dat MS dat amper gaat merken.
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Daarom richt MS zich ook op de 'casual' markt denk ik, de mensen die af en toe een fifaatje of een cod kopen en in het weekend een film kijken op de xbox.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina