Ik denk dat je het eerder MMO kunt noemen. Met hoe de MP is geïntegreerd. Het is niet alsof je in een lobby springt voor een deathmatch. Hoe vaak heb ik gisteren dat woord wel niet gehoord. Connected. Social. Multiplayer. Blurring the lines. blahblah.
GRAW vonden we met de launch nog allemaal zo vreselijk mooi, en als je het nu opnieuw bekijkt moet je erom lachen. Ben dus heel benieuwd hoe de games aan het eind van de nieuwe generatie eruit gaan zien, als je ziet op wat voor niveau het nu al zit.
Haha jaa maar het is ook alweer 7 jaar terug toen ie uitkwam. Mocht toen nog geen eens legaal alcohol drinken..
Wat een tijden, lekker chillen op de middelbare school 7 jaar geleden Kuch, niet te nostalgisch worden Game heeft zeker mijn interesse gewekt! Hou het zeker in de gaten!
Op het Ubisoft evenement draaide hij wel op een Ps4, dit zijn ook screens hiervan. Ben toch wel heel benieuwd hoe deze game er op de One gaat uitzien.
+1 Dat woodstock vrouwtje was net zo slecht als vorig jaar. Niet grappig en daarnaast werd er bijna geen interessante gameplay getoond. Tot het einde muhaha
Volgens mij heeft die show voor de helft op mute gestaan bij mij door die Aisha. Dus wie weet wat ik eigenlijk nog gemist heb. Wel hilarisch hoe die Yves eruitzag naast haar.
Mooi toch dat er in ieder geval nog 1 echte verassing tussen zat en dan ook nog eens zo'n vet spel Watch dogs loop ik niet warm voor en de zoveelste AC net zo min Erg jammer dat er geen Beyond G&E 2 was
Beste game van de show, nu al. Hands down! Nextgen is nu al goed. Nu nog ff kijken welk platform deze het best uit de verf komt.
Ik vond de dialogen gister zo natuurlijk klinken en heb nu pas door dat het gewoon andere mensen waren .
Ja best jammer dat die stemmen niet ingame waren, klonk best prima. Irl lopen ze ook niet te schreeuwen elke keer.