Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    No worries; Sony heeft duidelijke taal gesproken op hun persconf. het is hun grootste voordeel wat je als consolefabrikant kunt wensen.

    Sony hoeft niets meer te doen, MS moet veranderen als ze damage willen inhalen.
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat is helemaal mooi. Ik hoef namelijk geen moveshit. Kinect zuigt ook ballen, dus in dat soort shizzle heb ik toch geen interesse. Ik wil een console met genoeg GB en een controller. Dan ben ik voor € 600,00 klaar, een extra controller en 2 games. Online hoef ik toch niet meer, want ik speel nooit meer online. Ome Cyrax is blij, heel blij.:thumbs:
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    [yt]O6_Ob32JScw[/yt]

    Killer Instinct impressie, toch wel dé fighter voor de One.

    Straks op de stream: linkje
     
  4. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik moet toch mijn console 1 keer in de 24 uur connectie met internet maken en als ik op vakantie ga flikker ik alles uit behalve mijn alarm, ijskast en vriezer!

    Ja ook mijn internet .... want dat heeft niemand dan nodig! En dan kom ik na 6 weken thuis en MS heeft alles gedeactiveerd?
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2013
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Punk'd!:9

    Serieus; das kut.
     
  6. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    @Poll gestemt op Xbox360 dit najaar is veelste vroeg voor mij ik heb nog nooit een console op release gekocht wacht meestal een aantal maandjes tot er een goede aanbod aan games is die ik persoonlijk wil hebben. Daarna uiteraard voor de PS4. Waarschijnlijk zal ik wachten tot Kingdom Hearts 3 uitkomt. Maar we zullen zien wanneer ik em in huis haal.
     
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Als je thuis wil gamen terwijl je op vakantie bent :+.

    Anders hoef je, eens je thuiskomt even connectie maken met het internet en je kan terug gamen.
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb wel 8 van die kabels, in december 9 dus :+ Het viel me niet eens op dat het er net niet bij stond

    Baal wel dat Killer Instinct een Xbox only gaat worden. Dat is echt een game die ik graag wil hebben. Maar goed, ik ga maar 1 next-gen console aanschaffen en ga niet voor 1 game een andere keuze maken daar de Sony de afgelopen jaren verruit de beste IP heeft gehad voor mij persoonlijk.
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2013
  9. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ben ook voor de PS4 gegaan, MS heeft eigenlijk niets (heel maybe Dead Rising) wat me aanspreekt.
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Haha gast nee. Als je weer thuiskomt zet je dat ding aan, maak je verbinding en kan je weer verder gamen :9
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Uiteindelijk gaat het juist toch hier om?

    Welke games jij wil spelen, en dan zal het toch echt om de exclusives gaan.

    De hele DLC exclusive bullshit boeit me dan weer vrij weinig.
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ja het hoeft alleen als je daadwerkelijk speelt. :p
     
  13. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Komen er nog meer livestreams van games? Battlefield is nu bezig
     
  14. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Klopt, Maar een Infamous sprak mij bijvoorbeeld veel meer aan, en evt toekomstige Naughty Dog games.
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Killer instinct is te bewonderen straks bij MadCatz = linkje

    Infamous lijkt me een tof spel, de vorige 2 delen uitgespeeld en erg van genoten.
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Precies en daarom heb ik al voor de E3 mijn keuze gemaakt. Ik speel al jarenlang met veel plezier de Sony IP's en heb eigenlijk alleen wat met Gears of War (en nu Killer Instinct). De Sony IP's zijn ijzersterk geweest, er is voor mij geen reden om te verwachten dat dit bij de PS4 anders zal worden. Nu ik zie dat de prijs ook nog enorm meevalt kan ik mijn geluk echt niet op. \o/\o/\o/\o/
     
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    fuck volgens mij is titan fall al 20 minuten bezig

    http://www.gamespot.com/e3/


    aah kak, gemist! :)
     
  18. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Top games, en precies wat je zegt, wat je aanspreekt moet je gewoon voor gaan.
    Ongeacht de console.
     
  19. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Jammer. Die had ik wel willen zien
     
  20. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet toegeven dat Microsoft een vrij sterke presentatie had. Weinig tot geen Kinect en social troep. Dead Rising, Plants vs. Zombies (was die exclusive?), Ryse en Halo zagen er wel grappig uit. Maar Titanfall _O_ Dat kan voor mij een reden zijn om een Xbone te kopen.

    De prijs is een gigantische tegenvaller, al is honderd euro meer niet zo veel voor een degelijk apparaat. Maar psychologisch is het denk ik toch voor veel mensen een barrière. De DRM-security en mandatory Kinect blijven wel de grootste bullshit ooit. Ik snap ook nog steeds niet dat ze het de Xbox One hebben genoemd... :lol:

    Wel ironisch dat Playstation multiplayer geld gaat kosten en Xbox Live Gold juist gratis games gaat aanbieden. Vind het persoonlijk ook een erg domme zet van Sony.

    The Division en Battlefield 4 zagen er echt gruwelijk uit.

    De Nintendo Direct was één grote grap.

    Ik wacht in ieder geval af tot er meer details zijn voor ik beslis.
     

Deel Deze Pagina