No worries; Sony heeft duidelijke taal gesproken op hun persconf. het is hun grootste voordeel wat je als consolefabrikant kunt wensen. Sony hoeft niets meer te doen, MS moet veranderen als ze damage willen inhalen.
Dat is helemaal mooi. Ik hoef namelijk geen moveshit. Kinect zuigt ook ballen, dus in dat soort shizzle heb ik toch geen interesse. Ik wil een console met genoeg GB en een controller. Dan ben ik voor € 600,00 klaar, een extra controller en 2 games. Online hoef ik toch niet meer, want ik speel nooit meer online. Ome Cyrax is blij, heel blij.
[yt]O6_Ob32JScw[/yt] Killer Instinct impressie, toch wel dé fighter voor de One. Straks op de stream: linkje
Ik moet toch mijn console 1 keer in de 24 uur connectie met internet maken en als ik op vakantie ga flikker ik alles uit behalve mijn alarm, ijskast en vriezer! Ja ook mijn internet .... want dat heeft niemand dan nodig! En dan kom ik na 6 weken thuis en MS heeft alles gedeactiveerd?
@Poll gestemt op Xbox360 dit najaar is veelste vroeg voor mij ik heb nog nooit een console op release gekocht wacht meestal een aantal maandjes tot er een goede aanbod aan games is die ik persoonlijk wil hebben. Daarna uiteraard voor de PS4. Waarschijnlijk zal ik wachten tot Kingdom Hearts 3 uitkomt. Maar we zullen zien wanneer ik em in huis haal.
Als je thuis wil gamen terwijl je op vakantie bent . Anders hoef je, eens je thuiskomt even connectie maken met het internet en je kan terug gamen.
Ik heb wel 8 van die kabels, in december 9 dus Het viel me niet eens op dat het er net niet bij stond Baal wel dat Killer Instinct een Xbox only gaat worden. Dat is echt een game die ik graag wil hebben. Maar goed, ik ga maar 1 next-gen console aanschaffen en ga niet voor 1 game een andere keuze maken daar de Sony de afgelopen jaren verruit de beste IP heeft gehad voor mij persoonlijk.
Haha gast nee. Als je weer thuiskomt zet je dat ding aan, maak je verbinding en kan je weer verder gamen
Uiteindelijk gaat het juist toch hier om? Welke games jij wil spelen, en dan zal het toch echt om de exclusives gaan. De hele DLC exclusive bullshit boeit me dan weer vrij weinig.
Killer instinct is te bewonderen straks bij MadCatz = linkje Infamous lijkt me een tof spel, de vorige 2 delen uitgespeeld en erg van genoten.
Precies en daarom heb ik al voor de E3 mijn keuze gemaakt. Ik speel al jarenlang met veel plezier de Sony IP's en heb eigenlijk alleen wat met Gears of War (en nu Killer Instinct). De Sony IP's zijn ijzersterk geweest, er is voor mij geen reden om te verwachten dat dit bij de PS4 anders zal worden. Nu ik zie dat de prijs ook nog enorm meevalt kan ik mijn geluk echt niet op. \o/\o/\o/\o/
Ik moet toegeven dat Microsoft een vrij sterke presentatie had. Weinig tot geen Kinect en social troep. Dead Rising, Plants vs. Zombies (was die exclusive?), Ryse en Halo zagen er wel grappig uit. Maar Titanfall Dat kan voor mij een reden zijn om een Xbone te kopen. De prijs is een gigantische tegenvaller, al is honderd euro meer niet zo veel voor een degelijk apparaat. Maar psychologisch is het denk ik toch voor veel mensen een barrière. De DRM-security en mandatory Kinect blijven wel de grootste bullshit ooit. Ik snap ook nog steeds niet dat ze het de Xbox One hebben genoemd... Wel ironisch dat Playstation multiplayer geld gaat kosten en Xbox Live Gold juist gratis games gaat aanbieden. Vind het persoonlijk ook een erg domme zet van Sony. The Division en Battlefield 4 zagen er echt gruwelijk uit. De Nintendo Direct was één grote grap. Ik wacht in ieder geval af tot er meer details zijn voor ik beslis.