Vind het gewoon zo ontzettend lame dat er geen dynamisch weer bij zit. 100% droog weer in Spa is helemaal niet realistisch Lijkt gewoon een epic game moment dat er met 5 ronden te gaan ineens donkere wolken opdoemen en iedereen al begint te denken "Als het straks gaat regenen, duik ik dan de pits op in de hoop dat ik op die manier mensen voorbij? Of waag ik het erop met mijn slicks?"
Misschien dat FM6 dat wel eindelijk gaat leveren en me reden geeft om XB1 te kopen. Tot die tijd maar GT6 of PC racing.
Ik snap wel dat ik op dit moment niet het publiek ben waarop Forza mikt. Denk dat er maar klein percentage is die dit echt graag wil zien in forza en er ook gebruik van zou maken. Alleen denk ik dat van de gamers die nu nog FM4 spelen, dus de trouwe fans, de meesten dit juist erg graag willen en ook in hun cupraces zouden gebruiken.
Dit implementeren is niet makkelijk, maar Turn 10 is een grote developer, dus dat is gewoon geen excuus. Dat het met de 360 onmogelijk was om echt goed erin te zetten, geloof ik. Dat excuus gaat niet meer op en daarom ben ik zo enorm teleurgesteld.
Niet dat alles zo geweldig is bij de concurrentie. Ik doel dan op GT6 wat ongetwijfelt nog van die lelijke std wagens zal hebben en qua wagenpark wat te aziatisch is. Maar daar zitten wel gewoon features bij die ik graag zie. Niet dat ze dynamisch weer in GT5 goed deden, je kon niet zien hoe nat de baan was (buiten een lullig icoontje wat van 0 tot 100% ging), je zag dus ook geen droge race lijn. Hopelijk doen ze die dingen gewoon stuk beter met GT6. Locale buien zie ik niet gebeuren nog in GT6, maar ik vond de 24 uur races op le mans en op de Ring wel vrij tof, mede dankzij het veranderen van het weer. Zou helpen als GT6 ook wat meer banen met weer/nacht effecten heeft.
Laatst bewerkt: 13 jun 2013