Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Snap je nou niet dat je precies hetzelfde doet?

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk dat MS met de huidige gameline-up wel bewezen heeft dat momenteel gamen niet een bijzaak is.

Waarschijnlijk gaat het in de toekomst meer een erg toegankelijk pc worden voor onder de TV. Waar je dan misschien een zwaardere versie voor zou kunnen halen om op te gamen.

3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Mijn hart wil een Xbox One, maar mijn gamers-verstand :lol: zegt PS4.

Ik koop ook gewoon de PS4... Sony is goed bezig op alle fronten de laatste tijd en ze zijn duidelijk vernieuwend bezig.

Gaikai moet er nog inkomen en eindelijk komt de cross-chat er ook in. Ik geloof heilig dat de manier van downloaden en updaten bij de PS4 beter voor elkaar is dan het drama-gedoe bij de PS3. Ik kan het weten, daar ik PS+ gebruiker ben.

Ben ook blij en vind het een goede ontwikkeling dat beide services van MS en Sony meer van elkaar gaan lenen. Wat wil zeggen, Sony wordt toegankelijker en vloeiender, terwijl bij MS je ook echt wat krijgt voor het geld wat je neerlegt itt Xbox Live nu.

Heb nog 14 maanden Xbox live, maar om nou te zeggen dat ik echt waar voor me geld krijg, nee. MS vangt geld voor een service die in mijn ogen totaal niet verrijkd of positief beladen wordt.

Itt tot Sony waar ik alleen al, in de afgelopen 3 maanden de volgende full-games heb mogen downloaden...
    - Catherine
    - Hitman Absolution
    - Ico
    - Shadow of the Colossus
    - Mortal Kombat
    - Dead or Alive 5
    - Little Big Planet Karting
    - XCOM
    - Uncharted 3
    - Tekken Revolution
    - Joe Danger
    - The Cave
    - etc etc etc

Als je bovenstaande lijstje bekijkt en dat vergelijkt met wat je van je Xbox Live abbo heb gekregen, tsja .... dan moet MS en wij ons diep schamen dat we zo makkelijk MS ons geld laat afnemen.

Ja, ok.... MS heeft een betere controller en misschien wel een leuker interface, betere apps, Forza, Halo, en andere leuke exclusieve IP's....but honestly, who gives a shit about services which are made for the US? maar in deze huidige opzet en weg die ze gaan bewandelen, geef ik MS geen ene cent. Sony kan wellicht ook wat gaan doen met DRM rechten etc, maar de manier waarom ze zichzelf presenteren, ligt hun hart bij de gamer.

En juist om die redenen gun ik Sony mijn geld, mijn 'gegevens' en mijn loyaliteit. Ik wacht met spanning af totdat ik mijn PS4 kan uitpakken en genieten van neerlands trots, Killzone. :+ En als MS met een dikke pricedrop komt, of een Xbox one Slim, en ''the-price-is-right'' misschien dan, heel misschien koop ik die dan om te genieten van Killer Instinct en Titanfall en de rest.

Laatst bewerkt: 13 jun 2013
  4. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Yep

Dat gaf ik vanmiddag ook al aan.

Zou best kunnen dat team Uncharted nu al bezig is met Uncharted 4.

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Als het goed is wordt volgende week het Build evenement gehouden door Microsoft en dit schijnt volledig voor developers te zijn. Dus daar gaan ze denk ik wel over Indie praten.

Liever een nieuwe Jak & Daxter. Serieus, laten we Uncharted even met rust laten, net zoals Epic Gears of War even met rust moet laten.

Laatst bewerkt: 13 jun 2013
  6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Of gewoon een nieuw IP voor ps4 :)

Uncharted was fantastisch maar het is na 3 delen wel klaar nu, ND is te goed om steeds hetzelfde te moeten doen

net zoals Bungie nu Destiny maakt moet ND de next gen ook beginnen met iets nieuws en groots :)

7. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    [yt]KbWgUO-Rqcw[/yt]

8. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Dan heb jij de E3 niet gevolgd...

9. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
  10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Yep. Maar het kan hier ook gezien worden als....samen op de bank tegelijk het spel spelen. Toch? :D

Oh wacht even..nee dat is die eerste manier van sharen.

11. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Natuurlijk snap ik ook wel dat er weer veel games op uitkomen, waaronder een paar exclusives, maar ik zie nu gewoon al bij de 360 dat er veel dingen bij komen waar ik iig geen gebruik van maak. En ook de xbox site bevestigd dit gevoel. Als je zo gaat kijken "Waarom je voor de xbox moet gaan"

1/6 van de kopjes gaat over games.

12. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap wat je bedoeld maar nee, ik vind niet dat ik hetzelfde doe. Het apparaat is voornamelijk op de Amerikaanse markt gericht en zit met Europese wetten waardoor de content niet simpelweg even beschikbaar wordt in Europa. Ik kan er naastzitten natuurlijk, maar ik baseer het daadwerkelijk wel ergens op. ;)

13. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Uiteindelijk gaat het voor de gamer om de games. Als er toffe games op uitkomen en de console kan meer dan alleen games afspelen... dan zie ik het probleem niet zo eigenlijk?

14. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Dus jij verwacht/denkt wel dat Sony Playstation zich gaat focussen op ons kikkerlandje? Ik denk eerder Japan en de grote landen. Helaas...

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Hoezo zouden meer kopjes over games moeten gaan, net alsof je er iets mee bereikt door bijvoorbeeld 3/6 kopjes over games te doen.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je kan dan ook baseren dat het de laatste tijd een stuk beter is geworden met apps hier in Europa en Nederland. :)

17. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Nee. Maar ik blijf het zien als een game console en geen media center. That's all.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar dat doen MS en Sony beide al sinds de PS2 en Xbox. Sony had ook een aardig segment in hun show daarover. Sony films etc. MS lijkt het meer te doen maar beide zijn allang niet meer alleen gameconsoles. :)

19. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens.

Het feit dat ik ook om al op mijn 5de 360 zit, waarvan ik er 3 nieuw heb gekocht, zit me ook niet echt lekker. Dat is al 1000 euro weggegooid.

20. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Dit stuk, met name de eerste zin verwoord echt precies hoe ik er over denk. Diep van binnen wil ik veel liever een nieuwe Xbox.

Sony is innovatief, biedt een goede krachtig(er) apparaat zonder bullshit voor een goedkopere prijs. Ze luisteren naar de gamer en ontwikkelen het apparaat op die manier. Terwijl Microsoft het tegenovergestelde doet en de Xbox op vrijwel elk front lijkt te vernietigen en zo anti-consument mogelijk probeert de maken.

Ik ben echt ontzettend te spreken over de 360, ik speel er nog dagelijks op. Maar Sony biedt gewoon veel meer voor het geld met de Playstation 4 (met alle huidige info...).

Deel Deze Pagina