[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Oké, oké jongens idd zo had ik het nog niet bekeken en klopt had het iets wat overdreven door 'gros' te zeggen. Maar ja de vraag waar ik voornamelijk benieuwd naar was hoe jullie ertegenover stonden dat er +/- 40 JSF vliegtuigen gekocht werden in een tijd dat iedereen wat moet inleveren en dat voor een klein landje waar wij in leven. Ik vond dat toch wel een beetje een bizar nieuws item. Maar zoals Matrix al zegt zou het goed zijn als ze uitleggen waarom het er zoveel moeten zijn. :)

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ik heb helaas geen verstand van defensie etc om daar zinnig antwoord op te geven. Denk dat het sowieso lastig is om zulke dingen te kunnen beoordelen vanaf de zijlijn.

En wie weet is dit inderdaad vanuit een Keynesiaans oogpunt besloten?

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Uhuh idd dat is op dit moment moeilijk te beoordelen. Ik weet niks van wat dat Keynesiaans oogpunt is, maar zag dat daar een tv programma aan gewijd (zie post van NERAZZURRI) was ga ik vanavond maar eens kijken ben ik ook weer helemaal bij. :p

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik ben blij voor je dat jij in een maatschappelijke omgeving leeft waarin het blijkbaar totaal niet speelt. Ik zelf heb het eigenlijk ook te goed voor woorden en dat besef ik ook. Echter in mijn omgeving zie ik de veranderingen nu hard doorzetten:

- De winkelstraat waarin ik leef is de luxere winkelstraat van Groningen, leegstand begint een groot probleem te worden. De voormalige winkeliers zijn stuk voor stuk failliet.

- Meerdere vrienden zijn werkloos geworden. Vooral de mensen met tijdelijke contracten kunnen oprotten. Helemaal als er daarnaast gezondheidsklachten spelen.