[Algemeen] Boeken [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 7 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ik kom er gewoon niet tussen! :'-(

2. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Lekker worstjes boven een harry potter vuurtje braden, klinkt prima. Hebben die boeken toch nog een nuttige functie.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ho, nu hoeven we niet grof te worden he. :+

Ben weer eens boekjes aan het bestellen. Blijft zonde hoe NL boeken altijd zo duur zijn. :mad: Voor 1 NL boek kan ik zo 2/3 Engelse boeken kopen. totally worth it natuurlijk, maar dat prijsverschil blijft idioot.

Uhm, hij wilt volgens mij advies over die oorlogsboeken. Geen wonder dat je er zogenaamd niet tussen komt (wat niet waar is) als je niet snapt als iemand je een vraag stelt! :+

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Tsja, dan niet he 8)

5. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij ECI toevallig? Ik had deze week ook even wat boeken voor mijn kwartaalbestelling uitgezocht, kwam vandaag binnen. Ik vind die boeken ook altijd zo duur, fantasy is altijd iets van 20 euri. En sowieso nieuwe boeken zijn echt duur, die nieuwe Khaled Hosseini is geloof ik ook meer dan 20 euro.
    Had voor de VIP-bestelling Kangoeroecorrespondentie (Murakami) en Eon (Alison Goodman) gekozen, allebei wel redelijk dure boeken maar was nu toch een eurootje of 6 goedkoper uit dan in de winkel. En verder Verwoest Me (Mafi, YA) en Legend (Marie Lu), kreeg er nog dat spannende boekgeschenk van Loes den Hollander bij 8), die geef ik wel aan iemand anders.

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nee, Bol.com. Maar de prijzen zijn toch hetzelfde op die 2 sites.

En Eon? Nee toch. Straks lees jij die nog eerder dan mij :+ Hoeveel jaar zal ik die hier al niet hebben klaar staan. 8)

7. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha no worries, die heb ik allang gelezen. :+

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Pfoe, die was close. :+

Wacht. Je hebt em dus toch eerder gelezen dan mij. :mad: Maar goed genoeg om em alsnog te kopen. Dat geeft hoop. :p

9. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor, leuke boeken. Ik koop ook nooit boeken voordat ik ze heb gelezen (ja, heel krom, maar in combo met een bibliotheekkaart kan dat :+) vanwege teveel misaankopen in het verleden. Ik keek eerst ook vaak stiekem op jouw to-read/read lijst op GR om te zien of er nog wat leuks op stond, maar Eon was toevallig.

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Eerst kon je daar nog kijken, maar die lijst heb je inmiddels vrijwel uitgeput volgens mij. :+ Al heb ik er nog een paar die jij nog niet hebt gelezen.

11. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja er staan inderdaad nog wel wat boeken op die ik nog niet heb gelezen, zag ik. :+ Maar ook van die twijfelboeken, die me wel leuk lijken maar nog twijfel, dus het zou handiger zijn als ze op je read-lijstje stonden. :p

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zal mijn best doen! :+

13. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus stop met het lezen van boeken die ik allang heb gelezen en begin aan die andere boeken! :+

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Donkere Tijd al gelezen dan? :+

(DOE HET NIET)

15. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.107
    Ik heb trouwens een boek toegevoegd via die scanner :+

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    "Op dat moment ontlaadde zich het opgehoopte gas, met alles wat zich op dat moment nog in zijn darmen bevond, en hij voelde zijn broekspijpen vollopen."

Een inspirerende quote uit De Donkere Tijd. 8)

@Jorrie: HOERA! :+

edit: ALWEER bovenaan de pagina. Wat is dat iedere keer... Nou, die quote wilt natuurlijk iedereen zien die dit topic binnenkomt. Een indicatie van het niveau wat we hier handhaven. :+

17. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.107
    Wat is dat voor vaag boek dan 8)

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Een boek waarvan ik het eerste deel vaak bekritiseerd heb met de klacht dat er te veel politiek geneuzel in zit. De schrijver heeft me gehoord en gooide het roer volledig om. :+ Het hele hoofdstuk door zat die gozer al winden te laten en had ie darm probleempjes. 8)

19. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.107
  20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Het is natuurlijk een beetje een 'comic relief' hoofdstuk, maar het zorgt wel voor een wtf momentje. :+ De rest van het boek is behoorlijk serieus, dus dit zie je niet bepaald aankomen, haha. 8)
    "Las ik dat nou goed?"

MAAR. Wel beter dan het eerste deel (hoor je dat Lizza, er is nog hoop voor deze serie! ;))

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina