[Algemeen] Boeken [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 7 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Jij speelt weirde Japanse shit. Dit is awesome shit. :cool:

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Wie zegt dat weirde dingen niet awesome kunnen zijn? :+

3. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ik wilde dat gewoon even benadrukken. :+

4. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Weird zijn de boeken in ieder geval wel.

Bijna deel II van de Riyria serie uit, had te laat nog een koffie gedronken gister dus heb onmogelijkheid tot slapen maar deels in een leessessie veranderd. Vind deel 2 op zich beter dan het eerste deel, en dat heb ik niet veel vaker gehad met een serie. Het mooie zo ver vind ik dat het niet zoals vele fantasy boeken een hele lore schrijft in de eerste boek. Hierdoor komt er telkens weer nieuwe informatie bij in het vormen van het wereldje, zo in de lunchpauze maar even genieten van wat sushi, de zon en de laatste paar pagina's.

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat is dus ook waarom ik altijd een voorkeur zal blijven houden voor 'coming of age' verhalen. Heel natuurlijke manier om je te introduceren tot de wereld, ipv opeens een kolossale info dump.

6. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Het maakt me ook vooruit kijken naar de rest van de serie, omdat ik gewoon zeker weet dat er nog hele toffe plekken, karakters en plots bij zullen komen.

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    @ Dulle: Book Depo heeft nu 100 fantastische boeken, 100 fantastische aanbiedingen en 25 uur volgens de nieuwsbrief. ;)

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ja, als je van kookboeken en andere shit houdt. :lol:

9. SD23a

SD23a Why so serious?

Leuk Bevonden:
    19
    Zijn er hier mensen die Inferno al gelezen hebben?

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ik heb hem bijna uit. :)

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    1q84 binnen, compleet!
    1275 pagina's. 8)

12. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En je wilt nooit dikke boeken lezen. :+ hij is in ieder geval beter dan Norwegian Wood en Jacht op het Verloren Schaap, dus snel in beginnen.

Ik vroeg me af of jullie nu, met dit weer, ook meer lezen dan op een gemiddelde dag? Ik ben dan niet buiten weg te slaan en vind lezen het leukste om te doen als de zon schijnt. (Als ze bij de buren tenminste kappen met die slechte muziek en lawaai :+)

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Of hier kutkraaien en andere kutvogels. 8)

Ik lees het liefst binnen, balkon is net een oven voor en die achter is veel te klein helaas. Bij mijn ouders ook bijna altijd binnen gelezen, lekker cool en af en toe een perzik IJsthee met sigaret als afwisseling. :9

Murakami zit je alleen wel zo in zeg! :eek: Met JOHVS hoef je nog geen 10 pagina's te lezen en je bent weer hooked. :eek:

14. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Denk dat het bij mij meevalt qua weer verschil, als het mooi weer is in het weekend heb ik snel de neiging om de bergen in te gaan of wat actiefs te doen al pak ik altijd wel een uurtje leestijd mee op een terrasje.

Doordeweeks heb ik met mooi weer wel sneller dat ik een kop koffie haal na werk en een boek lees in een park of iets. In tegenstelling dat met slecht weer ik eerder geneigt ben een serie te kijken en maar de was ga doen of iets.

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Waar woonde jij ook alweer? :mad:

16. SD23a

SD23a Why so serious?

Leuk Bevonden:
    19
    Bevindingen? *)

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Gewoon weer een tof Dan Brown boek. Sowieso beter dan The Lost Symbol imo.

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

Dat gratis boekje krijgt blijkbaar weer als vanouds louter positieve recensies. :+ (wanneer geven ze eens een boek wat niet beter dienst kan doen als wc papier...)

2 van die boeken hebben een aparte cover... Voelt, ehm, 'zacht' aan, bijna vettig. Maar ik heb niet het idee dat het echt troep is. Apart.
    En bij The Long Earth zijn de letters wat vaag, maar dat is misschien een bewuste design keuze geweest. :p Ik baal er wel nog steeds van dat ik een paar maanden terug niet gewoon op die aanbieding ben gesprongen waar ik The Long Earth voor €6,99 kon krijgen, maar dan een grote hardcover ipv kleine pocket met dun papier. Ach ja, het is de inhoud wat telt.

Ook irritant dat 2 van die boeken deel XX zijn in een serie. Als ik het goed heb van het soort waar de volgorde er niet toe doet, maar toch.

19. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ohh, Kracht van Zes. :) Leuke serie, in november komt gelukkig deel 4 uit, achterlijke spannende cliffhanger in deel 3. :mad:

20. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Calgary, zaterdag met een groep richting Lake Louis zo'n 90min rijden

Hier van de stad dan zie je hoe dichtbij de bergen zijn

Laatst bewerkt: 18 jun 2013
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina