Misschien moet je proberen verder te kijken dan de launchwindow. Als ik kijk naar de studio's die voor Sony werken en welke kwaliteit die games hebben gehad, dan is het zo gek nog niet om voor de exclusives te gaan voor de PS4.
Daarbij ben ik van mening dat er maar weinig launchgames bestaan die echt een meerwaarde hebben gehad. Echte killergames komen vaak veel later in een consolecyclus.
Kan het hier niet met je eens zijn.
Het is hier niet zo dat MS de eerste 3 jaar van de cyclus de ene brute na de andere IP released. Sony heeft veel meer en vooral ook veel verschillende exclusives. Dat is toch gewoon een feit en dat is sinds de Xbox op de markt kwam niet anders geweest. Zet het aantal games maar eens naast elkaar, ik denk dat je schrikt. En het is ook niet bepaald zo dat Sony meer kwantiteit dan kwaliteit op de markt dropt. Nee, het is niet alleen kwantiteit maar ook kwaliteit.
Mensen die zeggen dat de exclusives van Sony ze allemaal niet aanspreken jokken gewoon. Er zijn teveel games die goed zijn om dat te kunnen zeggen. Nu weet ik ook wel dat als we het over shooters en racers hebben, dat Sony alleen Gran Turismo en Killzone heeft. Misschien dat daar dan een probleem zit dat mensen denken dat MS zo geweldig arsenaal aan exclusives heeft. Die hebben namelijk wel Halo en Gears. Nu ziet het er goed uit qua exclusives, maar dat zijn launchgames. Die zijn vaak toch niet van wereldniveau.
Laatst bewerkt: 20 jun 2013