[PS4] The Last of Us

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 dec 2011.

  1. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze ga ik nog halen. Eerst even Ni No Kuni uitspelen.
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Heb echt te doen met mensen die de game nog niet hebben.
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.702
    Leuk Bevonden:
    17.916
    Haha preorderen is ook het domste ooit.
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Opmerkingen als dit vind ik toch ook een goede contender voor domste ooit hoor.
     
  5. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Reckuuza doet het wat dat betreft goed de laatste tijd.
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Check!

    Is gewoon erg lullig als je een game als deze graag wil spelen en door een onwelwillende shop in the dark wordt gehouden. Iedereen hier zou daar van balen. De shop kan op zijn minst communiceren. Al heb ik nog nooit slechte ervaringen gehad met GD, dit maakt toch dat ik de volgende keer elders ga bestellen.
    En er is NIKS mis met preorderen, ik doe het bij vrijwel elk spel, zeker ook tegenwoordig vanwege de bonussen.

    On topic: Twee daagjes niet kunnen spelen, maar hopelijk vandaag weer verder. Schieten blijft lastig/niet fijn in deze game (pistols, shotgun prima), maar ik prefereer toch stealth en melee, dus dat maakt het weer goed :)
    Zeer goede game in de uitvoering (vergelijkbaar met de laaste Tombraider), maar zeker geen Game of the Generation!
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nee, het is gewoon flauw om zo te reageren. Ik vind dat altijd zo simpel.

    Maar goed, over de game. Ik vind het ook niet de Game of the Generation. Hij komt wel in mijn top 5 denk ik zomaar. De game maakt veel indruk, maar daar zijn er wel meer van geweest deze generatie. Daarbij komen er nog 2 games deze generatie die ook een contender zijn voor Game of the Generation wat mij betreft (GTA V en Beyond 2 Souls). Maar dat het een topgame is, dat moge duidelijk zijn.
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dat ben ik met je eens. vandaar de Check! :)
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    I know :+ Ik kwam er gewoon nog even op terug. Ik had door dat je het ook vond 8)
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Voor mij zit hij zeker in de top 5 van deze generatie. Samen met Gears of War, The Walking Dead en de rest zou ik nog goed over moeten nadenken. Maar die 3 games zijn me het meest bijgebleven.
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Wat mij het meeste is bijgebleven tot nu toe op de PS3: MGS4, Dark Souls en deze titel. Een vervolg op TLoU mag, maar dan graag met andere karakters. Ik denk dat er nog veel meer uit deze wereld te halen is.
     
  12. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    The last of us is voor mij absoluut de game van de PS3, en deze consoles eigenlijk.
    Er is geen game die voor mij in de buurt komt.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik kan wel een paar games noemen die ik waarschijnlijk over een jaar of 10 eerder zou aanwijzen als DE games van deze generate

    Bioshock en Red Dead bijvoorbeeld

    maar qua story telling is het wel echt van een uitzonderlijk niveau
     
  14. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Die twee vond ik ook erg leuk. Maar ik schrijf The Last of Us echt hoger aan.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    qua uitwerking van de characters misschien wel, al was John Marston natuurlijk ook geweldig..

    qua gameplay is the last of us niet echt heeel heel speciaal

    maar ja, wat maakt het uit als je zo goed een verhaal kan vertellen en zo'n overtuigende wereld voor kan spiegelen
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik vond gameplay juist tof. Het was een mix van alles en deed het ook nog eens beter dan de rest
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik vind de gameplay ook tof hoor, begrijp me niet verkeerd

    vooral de rauwheid van de combat is echt goed uitgewerkt

    maar waar de game echt in uitblinkt is de ontwikkeling van Joel en Ellie over de loop van de game

    en de enorm subtiele manier waarop ze dat doen, hoe weinig expositie in cutscenes ze daarvoor nodig hebben om toch enorm veel diepgang aan die characters te geven

    Joel is echt met stip de beste anti-held in gaming geworden

    en dat maakt de game voor mij echt bijzonder, meer dan de gameplay of de graphics
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat wel wat slordig blijft, is dat Ellie en followers gewoon echt niet gezien worden door zowel infected als menselijke vijand. Ik kan begrijpen dat zoiets lastig is om te programmeren, maar het had de spanning wel veel groter gemaakt. Maar het heeft mij nooit weten te storen tijdens het spelen.
     
  19. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Had het niet verwacht.

    Maar denk dat dit wel eens van de beste spellen is die ik ooit heb gespeeld. Het heeft misschien niet de beste game-machanics of wat dan ook. Maar kwa verhaal haalt het alles in wat ik ooit had gespeeld.

    Heb me Ps3 al 1,5 jaar niet aan gehad. Maar door dit soort games, weet ik dat me volgende console echt de ps4 wordt.

    IK hou echt van de xbox. Maar dit soort games heb je er gewoon echt niet op.
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hoelang duurt deze game ongeveer? Ik hem mijn PS3 ook al een jaar of zo niet aangeraakt en dit pareltje wil ik niet laten schieten natuurlijk. Echt mooi om te horen deze reacties. Hij past dus zeker in het straatje Bioshock, The Walking Dead en Heavy Rain?
     

Deel Deze Pagina