De motoren, scooters en brommers thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Beumah, 9 mei 2011.

1. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Oef, dat moeten tergende laatste dagen worden, succes Beuk!

Ontzettend gaaf speelgoed die jij gaat krijgen \o/

2. XboxFreak36

XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

Leuk Bevonden:
    0
    Ha! Nice!! Achja het is nu toch k*t weer.. Ik heb net vandaag een nieuwe helm gekocht! Dinsdag binnen als het goed is! :)

3. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    Doe alles (ook nu) met mijn smartphone.......ik zal dan toch eens weer die kut laptop aan moeten slingeren.

4. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Heeft iemand van jullie ervaringen met het circuit(tje) Lelystad? Ik heb nu wat filmpjes gekeken op de website, maar die lui gaan tergend traag...ze vallen bijna om. Ik vind Zandvoort niet motorvriendelijk met zijn vangrails direct naast de baan en mijn vader kwam op het circuit van Lelystad omdat hij een oud motorcoureur had ontmoet op vakantie die daar rijdt.

Hier de link: http://www.vadomotorevents.nl/a-263...en-lelystad-28-07-2013-(van-10:30-13:30-uur)/

5. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    Dat circuit is idd erg klein.

Ligt vlak bij de baan van het RDW en is leuk voor een supermotard of een kart.
    Tuurlijk kan alles met wielen erop,maar echt de benen streken met een leuk race kanon gaat lastig worden :)

Zo ff naar motoport......nog wat betalen en alvast de boekjes van de BMW ophalen.....altijd leuk om door te spitten :+

6. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Worden vaak trainingen gegeven e.d.
    Om ff flink te knallen raad ik Zolder aan in Belgie, heb me daar toen op mijn 675 prima vermaakt!
    Cursus erbij en aan het eind van de dag waan je je eventjes Rossi ;)

7. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Beuk van harte met je pk monster alvast!! \o/

8. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    Jawhöl......de atoombom uit Beieren is binnen!!!

Heb werkelijk mazzel met alles gehad zo snel en soepel is alles verlopen......zelfs het zonnetje scheen vanmorgen toen ik hem ophaalde :)

Heb nog niks gereden dan alleen van motoport rechtstreeks naar huis.....ben lekker wezen zwemmen met die kleine van mij en dat gaat gewoon voor.
    Straks als het weer buiten droog is lekker ff de motor uit de schuur en een beetje trutten met dat ding,tankpad en stomp grips erop plakken en een lappie erlangs :)

Wat een waanzinnige kwaliteit.....ik blijf het roepen.....alles is van zulk mooi spul gemaakt,waanzinnig afgewerkt stuk techniek.
    Zelfs achter het weinige kuipwerk en nota bene onder de buddy is alles zo netjes ingepakt,kabels die nergens rondslingeren gewoon super strak en nergens losse of rammelende zooi......heb het wel eens anders gezien nml.

Hup weg met die kut regen......bassie wil prutsen in de tuin :)

9. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
  10. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    Haha.......ja Han :)

Smartphones he.........het woord digibeet kon wel eens door mij zijn uitgevonden.

Op vleesboek staan wat ploatjes.........da's gemaakt voor pc noobs zoals moi :+

Zoeken naar bas fluiter :)

11. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Joepie! Mijn uitlaatsysteem is besteld. Heb voor een G&G uitlaat gekozen, van voor tot achter. Hierbij een foto ter illustratie, motor is niet van mij. Onderste foto is hetzelfde model dat ik heb, van '98

Laatst bewerkt: 24 jun 2013
  12. Viper62

Viper62 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Nice! Zal wel lekker brullen zeker!

Heeft die ook een E-keur met db-killer?

13. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Brult zeker; iemand had zijn Akra demper eraf gehaald omdat die niet het niet luid genoeg vond.8) En nee, geen E-keur ook niet met db-killer. Echter staat nergens op de uitlaat dat hij alleen voor circuit is of iets dergelijks.

14. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Geen E-Keur betekend sowieso alleen voor circuit ;) Maar joh, no worries de APK is er niet door ;)

15. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Gevonden... zooow dik beest hoor! Gefeliciteerd! nu nog tijd om er op te knallen haha.
    Ik heb mijn speed nog maar een keer of 5 / 6 uit kunnen laten.. mijn kleine meisje gaat toch voor! :)

16. Viper62

Viper62 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Mja ik heb nog nooit problemen gehad met mijn 'for race use only' Yoshimura, als je je pols maar in bedwang houdt met de politie in de buurt ;)

En Han, kan jij de foto's dan niet even hiernaartoe linken? Ik wil m nou echt wel eens zien!

17. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nah in Nederland doen ze er niet echt moeilijk over hoor. Gewoon niet als een malle te keer gaan.

18. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    BeukBeest:

19. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Veel plezier ermee!

20. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er e-keur Akra's op mijn gixxer zitten. Rij meestal zonder decibelkiller in Nederland.

Vorige week ging ik naar de Eifel. Bij Geldrop de snelweg op en zag meteen zo'n opvallende Volvo Snelwegpolitie auto rijden. Niets mis mee, al bleven de gasten echt continu bij mij rijden. Stukje 100 gereden, bleven ze er mooi achter, nog terug gevallen na 80, maar ze bleven erachter. 2x hebben ze me ingehaald en de volgende afrit 'gepakt'. Terwijl ik in mijn spiegels zag dat ze op het allerlaatste moment weer de snelweg invoegde en weer achter mij bleven hangen. (Dat grapje trappen we mooi niet in hè)

Deden ze tot over de Duitse grens bij Venlo, zo'n 50km verder. Daar ben ik even lang ze gaan rijden en duidelijk afkeurend mijn hoofdgeschut. Nog een zwaai en daaaaaaag.... _0/ Vol gas weg gereden. \o/

Krijg je lekker goed gevoel bij de politie zo. Ze pikken je er echt wel uit en gaan wachten totdat je iets mis doet. Helden |:-

@ Beuk: Super vet ding man, heel veel plezier!

Laatst bewerkt: 24 jun 2013

Deel Deze Pagina