[Algemeen] Boeken [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 7 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, genetisch gemanipuleerde dinosauriërs klinkt toch aardig sci-fi achtig, of inderdaad misschien adventure, maar wat is adventure voor soort genre. Vind het sowieso moeilijk om boeken te plaatsen. Zou hem ieder geval eerder bij sci-fi zetten dan thriller, daar zie ik meer van die detective gevallen enzo.

Ohja Eragon! Helemaal vergeten, en dat is trouwens ook YA. :+

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    @ DulleNL: Lijstje komt nog wel, maar heb dagenlang gezeik met mijn internet gehad. Trouwens: Deze week ook druk. Morgen weer TNT afwachten en het pakketje retour afzender sturen. Dinsdag naar mijn vrijwilligerswerk, woensdag flat schoonmaken en donderdag met mijn ouders naar Amsterdam, Dyonko spotten ga ik zeker proberen. :+ Vrijdag komt er iemand thuis langs die ik ook weer aan aantal uurtjes ontvang, begeleidster van me.

Heb nog het nodige te doen, maar heb net een heftig verhaal gelezen op The Green Mile en er zelf ook een getikt over mezelf. Niet echt in de stemming nu en dan komt het me meestal een tijde niet uit.

Lijstje krijg je zeker wel, maar als je zin hebt mag je het ook van mijn Goodreads overnemen. Ik kom er niet zo snel aan toe deze week.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nee, ik ga niet voor jou beslissen wat je aanraders zijn. Ik wilde je er alleen aan laten denken. Te vaak dat mensen zeggen iets te doen en dat je niks meer van hun hoort. :+

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=4921532#post4921532 Eragon had je ook (indirect) genoemd! :p Maar dat je Harry Potter niet had genoemd en Flamel bv wel... dát vind ik erg. :mad:

En ik zag detectives altijd meer als... detectives, hun eigen genre. :+ Maar je hebt gelijk, misschien is het toch gewoon sci fi. Dat vindt het merendeel van de GR lezers ook. Ze zullen wel niet liegen! Misschien dus sowieso altijd maar kijken naar wat GR vindt en het 'meeste stemmen gelden' principe hanteren. Als er daarna klachten zijn over een plaatsing hoor ik het wel.

4. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja maar kom op, Harry Potter hoef je toch niet meer aan te raden? Als je die niet hebt gelezen heb je hier ook niets te zoeken. (Doei Modder :+) Ik kan me ook niet voorstellen dat er veel mensen zijn die HP niet hebben gelezen. :p
    Ik denk dat HP gewoon zijn eigen kopje moeten hebben. :+

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    HP heeft zijn eigen topic, dat is wel genoeg lijkt mij :+

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Harry Potter is voor losers. Helemaal als ze de boeken in het Nederlands hebben gelezen. :cool:

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Ik heb de laatste in het Engels gelezen :cool:

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Modder, ging je nou eigenlijk ooit nog eens verder? 8) Je was volgens mij toch bij de 4e gebleven?
    Ok, ik was al bang dat je ht toch geen aanrader waard vond. :'-(
    De lijst dus beginnen met een groot Harry Potter logo en alle covers van de boeken. :cool:

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ik ga er mee verder wanneer jij Murakami leest. Nooit dus. :cool:

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Waarom zou ik een boek kopen om het niet te gaan lezen? 8)

Pff, je hebt de afgelopen jaren al zo vaak 'beloofd' verder te gaan dat ik je toch niet zou geloven. :+

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ik heb alle Harry Potter's gelezen en Norwegian Wood van Murakami, plus een Engelse versie van de 1e HP gekocht.

Nee, Nee Modder, nu neem ik het voor Dulle op! Lezen Slet! :+

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Yellow, jij staat officieel boven Dulle in mijn bazenlijstje. :+

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Boven Dulle staan!?

Dat is, dat is:

14. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tss, ik heb alle HP's in het engels gelezen, ik heb alle Murakami's gelezen of gekocht én ik heb alle Ruiz Zafons gelezen+gekocht. Volgens mij wordt hier met 2 maten gemeten. :+

Ik had voor deze zomer een hele lijst gemaakt met boeken die ik wilde lezen, maar tot nu toe nog niet een van die lijst gelezen. Zo moeilijk om te bepalen in wat voor soort boek je op welk moment zin hebt.

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb dat ook een keer gedaan. Een lijst met welke boeken ik wilde lezen, zodat ik niet steeds weer hoefde te twijfelen. Dat was 2 jaar geleden. Ik heb nu nog niet eens de helft van die boeken gelezen. :+ Het idee klinkt altijd goed, maar in de praktijk werkt het nooit. :p

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    :+

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wat? Dat ik het niet gelijk lees wilt niet zeggen dat ik het helemaal niet ga lezen. :+

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ik weet uit ervaring (oa. met games) hoe dat gaat, Dulle. :+ (En jij zelf ook)

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Games en boeken staan los van elkaar. Ik vind het heerlijk om een 'backlog' te hebben met boeken, maar ik verafschuw het bij games. Ik ben er zeker van dat ik ooit, uiteindelijk alles ga lezen. Anders kocht ik het niet.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    De enige manier dat jullie jullie boeken en games backlog kunnen wegwerken is de Ziektewet. :+
    Waar is mijn slaghamer. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina