[Vakantie] waar ga jij naartoe op vakantie?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 23 apr 2006.

1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik vertrek ook vrijdag \o/

Weekendje Ameland :'-(

2. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Al vaak op deze site geboekt? Zie namelijk echt leuke dingen er tussen zitten! :thumbs:

3. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Hopplakeee.... Zondag het vliegtuig in en genieten van een weekje Rome. Goede timing na druk studiejaartje. Iemand toevallig nog tips wat we wellicht kunnen bezoeken? We hebben al een aantal ideeën, zoals Romeinse monumenten (ala Colosseum) en het stadion van AS Roma.

4. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Yup! Erg goed bevallen, keer op keer

@hierboven

F#ck het stadion ;-) ga naar de oude gedeelte van Rome en idd colosseum etc. Geniet vooral van eten en koffie ;-) wat antipasto hier, verse pasta daar, strandje pakken als het dichtbij is en koop daar nette schoenen, mocht je.ze hier nodig hebben

Laatst bewerkt: 6 jul 2013
  5. SneakerPimp

SneakerPimp Xbox collectorrr

Leuk Bevonden:
    0
    Kroatië!!!Alles in mn oldtimer flikkeren en goan met die banoan!!! :D
    Lekker naar de kust...zon, zee, ***** en GOLFJESSS!!! :D

6. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Kan ik hier ook om tips vragen?

We willen dit jaar weer een anderhalve week naar Zweden gaan, maar weten nog niet precies waar naartoe. We willen wel onderin blijven, tot onder de twee grote meren in het land. Daar zijn we de vorige keer geweest namelijk.

Mensen hier toevallig tip?

7. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Over andere halve week met het vliegtuig richting NYC. Wat doen jullie zoal in het vliegtuig? Hebben jullie bepaalde games of wat dan ook? Mile High Club halen? :+

8. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Alle HP's kijken :cool:.

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    NY is gelukkig niet onbenullig lang vliegen dus een beetje muziek luisteren en 2/3 films kijken en je bent er zo

10. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Okee, dan wordt gewoon muziek luisteren en gamen op de ipad :+. Hebben jullie nog tips voor NYC? Een of andere bar/tent?

11. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Heeft er iemand ervaring met Tunesië?
    In eerste instantie trekt het mij niet zo, maar een kennis gaat er heen (wel all-inclusive) en vroeg of ik geen zin had om mee te gaan.

Alleen met alle protesten op moment.. weet ik niet of het slim is om daarheen te gaan.

12. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Ben een week naar Cornwall geweest, het is daar zo mooi he _O_

's middags surfen, 's avonds de pub in, heerlijke vakantie gehad.

uitzicht vanaf de tuin.

Ga vandaag 3 dagen naar Utrecht toe, ook wel zin in :cool:

13. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    - High Line Park aflopen.
    - Wandeling over de Brooklyn Bridge timen met zonsondergang!
    - Ava Lounge, dat is de rooftop bar van een Hotel met uitzicht op Broadway en Times Square zonder dat het ridicuul duur of high-class is.
    - Museum of Modern Art geeft gratis tickets weg op vrijdagavond (volgens mij)
    - Er staat een space shuttle bij Intrepid Museum.

14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vond die vluchten vaak best snel gaan. Af en toe wat eten tussendoor (wij kregen dacht ik 2x maaltijd, was dan vliegen op Florida of het westen). Wat films kijken en muziek luisteren. Vaak heb je je eigen scherm voor je. Lang terug moest je het nog doen met een klein schermpje in het gangpad. :+

Vlieg morgen naar Italië, daar 2 autootjes huren en dan naar het zuiden rijden en onderweg het nodige zien. Veel zin in. :cool:

15. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Nou terug van 11 dagen "OH OH CHERSO" :x

Met m'n vriendin erheen gegaan. En nog een stel (vrienden van ons) zaten daar ook, die waren én gingen wel 4 dagen eerder. Voordat ik er heen ging had ik me echt een lompe plek voorgesteld, met allemaal zuipende-brakke mensen.

Maar het was echt top! Wel te toeristisch maar dat kon ook niet anders, daarbij komt dat mn vriendin er niet zo houdt van om op vakantie te gaan waar nog (bijna) niemand is geweest, die gaat liever voor safe.

Zaterdag 3 augustus aangekomen om 12 uur in ons appartementencomplex van 40 appartementen met zwembad, dus niet te groot. Even lekker bijgeslapen bij het zwembad van de gebroken nacht.

Zondag naar Starbeach gegaan. Ik had ook hier echt een zuipplek verwacht maar wat een tof concept! Gratis entree. Dan kan je lekker naar het zandstrand en vanaf het strand makkelijk de zee in (geen rotsen). Trappetjes omhoog en je komt bij wat grasvelden en zwembaden waar ook mensen liggen. De gehele dag speelt er een band of draait er een DJ. Om half 5 gaat de muziek wat harder. Maar echt zo'n relaxte sfeer daar! Veel gezinnen, stelletjes, ouderen en jongeren maar totaal niet lomp.

Verder zijn we nog naar een waterpark geweest, met een jeep een hele dag door het land gereden, met een jetski over het water geknald, paard gereden met zonsondergang over het strand, en slangen om ons nek gehouden.

Door Oh Oh Cherso had ik er echt een slecht beeld over maar het viel echt reuze mee! Hele vette vakantie gehad. Wel ga ik liever naar minder toeristische plekken maaarja..

[spoiler1]

Laatste avond; Eten op rotsen

[/spoiler1]

*):D

16. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Het is natuurlijk net wat je er zelf van maakt. Als je iedere avond uitgaat, dan kom je de kotsende mensen wel degelijke continu tegen. Maar als je gewoon de dingen doet die je bij een andere vakantie ook zou doen dan is Cherso net als elk ander Grieks eiland (specifieke dingen daargelaten)

17. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Ben er ook geweest, Ook toen er daar omheen een hoop gezeik was.

Voor het all-inclusive moet je daar niet heen gaan. Dat gaat daar helemaal nergens over. Althans niet wat ik van all inclusive gewend was. Vond het ook een beetje armoerdig tonen allemaal.

Voor mij was het de 1ste en de laatste keer in Tunesië.

Wij zaten trouwens in Sousse.

Laatst bewerkt: 14 aug 2013
  18. Seh

Seh Guest

Voor all-in zijn volgens mij nog steeds Turkije en Egypte the places to be.

19. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Reuze gezellig dat Egypte :+

20. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Lekker borreltje drinken op het tahrir plein. Top vakantie! :+

Deel Deze Pagina