Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.948
    Precies ja.

2. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Kijk ik ga echt niet mij zelf op een forum posten, anders kan ik net zo goed mijn naam veranderen naar mijn echte naam.

En ik weet van mijzelf dat ik nog niet erg ver ben, dus heeft het geen zin om een foto te plaatsen. Krijg je alleen maar negatieve reacties op.

3. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Zou je mij buiten deze discussie willen laten?

Je vraagt zelf om de reactie van Pine.... Als hij het niet zei, zei iemand anders het wel.

Oh, en in tegenstelling tot die achterlijke posts die jij sommige momenten neerkwakt probeer ik wel bij al mijn voedingskeuzes een degelijke onderbouwing te zoeken en te toetsen irl....

Zoals een training met gdzr en en flix bijvoorbeeld....

Laatst bewerkt: 25 jun 2013
  4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.948
    Why? Dat slaat nergens op.
    @ Killaz, is goed. Hou je mij er dan ook nu buiten met mn overige posts? :+

5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ok weer ontopic?

Hoe lang ben je al bezig?

Ik ben zelf in oktober begonnen. Ik heb eigenlijk niet gemeten hoeveel ik toen woog (volgens mij 78-80) en vet% weet ik ook niet. Was best dik in ieder geval, (10 jaar niks aan sport gedaan). Weeg nu iig 70.5 wat volgens mij wel netjes is?

Anyway, ik ga best wel goed vooruit (mn benen zijn vooral huge, denk door vroeger intensief op redelijk niveau voetbal) alleen borst gaat zeer langzaam, iemand tips? Ik doe benchpress (40kg) en incline (32kg) en cable cross over heet het volgens mij? Van alles probeer ik 3 setjes te pakken

Laatst bewerkt: 25 jun 2013
  6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43

Ik zou zeggen, laat eens een pic zien.... :)

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Hahaha, epic! _O_ _O_ Zegt iemand met dik 4000 posts. :D

8. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Los van je schema heeft het over het algemeen meer te maken met je voeding en of je progressie maakt. Dat je nu 40 kg bankdrukt zegt weinig, tenzij je al een tijd vast zit op dit gewicht.

9. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    En die was lekker! Lang geleden dat ik een lekkeretraining heb gehad. Stuk fijner met spotter.

10. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Volgende keer ATG squatten en 40 reppers op de plate loaded leg press.......... :cool:

11. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Gvd helemaal naar Akersloot toe :p

12. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Alles voor de gym :+

13. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Is trouwens maar 20 minuutjes verder dan Felix :p

14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    IF vs. 3 vs. 6 maaltijden per dag:

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23703835

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Interessant stuk! :thumbs:

Dat lijkt dan toch te pleiten voor 6x per dag eten. Echter het laat wel wat vragen onbeantwoord. Zo kan je nog steeds in een tijdsbestek van 8 uur, 6x eten. Verder kan het soort proteine ook nog een rol spelen en wordt er niet genoemd waar de maaltijden verder uit bestaan (alleen proteïne?)

Het staat ook haaks op een aantal onderzoeken uit Eat-stop-eat. Boekje hangt aan deze reply :)

Zelf voel ik mij iig beter met in een kortere periode eten. Ik ben veel energieker, minder crashes door carb tekort en het voelt gewoon beter.

Bijgevoegde bestanden:

16. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Idd, zegt weinig over het vasten. Bevalt mij ook prima, vooral omdat het veel makkelijker is om onder je behoefte te eten.

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat ook nog eens idd, zelfs met een maaltijd minder mis ik nog wel eens een shake die ik later dan met maar een beetje havermout ipv 70 gr neem.

Ik heb wel het idee dat IF etc alleen werkt als je iets van een basis hebt. Maar dat is echt onderbuikgevoel :)

18. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ik heb het hele stuk niet, maar de belangrijkste reden is dat je metabolisme op gang blijft, iets wat je zelf kunt meten met je lichaamstemperatuur.
    Iets wat helaas niet meegenomen is.

Het punt is dat je lichaamstemperatuur bij 6 maaltijden constanter blijft dan bij vasten. Aangezien je lichaamstemperatuur een relatie heeft met je metabolisme is de volgende vraag wat het verschil in temperatuur is tussen de drie groepen. Helaas zijn de thermische resultaten niet beschikbaar in het abstract.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    In het boek wat ik heb aangehaakt staat een referentie naar een wetenschappelijk stuk waarin wordt onderbouwd dat je metabolisme niet zou inzakken.

20. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nvm

Laatst bewerkt: 29 jun 2013
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina