De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Je snapt me.. :+

Hoe laat?

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Middernacht, geloof ik.

3. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Middernacht idd.. Dat wordt dan maar wat minder slaap :p

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    00:00 zaterdag op zondag.

5. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Tijd verschil?

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Zondag op maandag.

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Serieus ja? Ja zittie, gewoon maandag om 6 uur op. :'-(

8. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Dat snapte ik ook wel hoor :p Tis meer dat ik de volgende dag vroeg op moet..

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    4:45.

Na 3 weken vakantie.

/wrist

10. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Oke. :D

11. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Hmm for real..
    Haha dan maar brak naar school voor projectverdediging. :+

12. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Op het WK zal je ook van dat soort tijden hebben.

13. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Net even die tijden bekeken en die vallen gelukkig erg mee. Meeste wedstrijden gewoon rond 20:00/21:00 onze tijd, met een enkele uitzonderingen die om 17:00 of 23:00 onze tijd begint. Halve finales bijvoorbeeld 21:00 onze tijd en finale 20:00 onze tijd.

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Heerlijke penalty reeks gisteren, Pirlo nam hem ook zo relaxed. _O_

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik hoop dat Prandelli heeft ingezien dat z'n 3-5-2 of 3-4-2-1 veel beter werkt dan die klote kerstboom. Dat had na het EK toch al overduidelijk het uitgangspunt moeten blijven.

Goeie wedstrijd van Italië, maar ze hadden in de eerste helft veel meer met de kansen moeten doen.

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    NERA, kan je mij uitleggen waarom Gilardino (en normaal Abate) spelen? Vind het allebei niet veel. Waarom niet standaard Maggio ipv Abate? En hebben ze geen betere spitsen? Ik denk aan Di Natale bv.

Ik vind de opstelling die ze nu hebben inderdaad erg sterk met die drie achterin en dan Maggio en Giaccherini die de flanken bestrijken. Candreva viel me overigens ook positief op. Had hem aantal keer bij Lazio gezien en vond het wel een goede speler, maar wist niet dat ie ook bij Italië in de selectie zat.

Laatst bewerkt: 28 jun 2013
  17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Het spitsenaanbod is niet breed in Italië. Het houdt niet over. Maar dit is de Confederations Cup. Ik denk dat volgend jaar mensen als Pazzini en misschien zelfs Di Natale (die is wel al 36 ofzo) mogelijk meegaan achter Balotelli. De flanken bij Italië zijn trouwens ook niet fantastisch. Giaccherini speelde goed, maar die is toch eigenlijk te matig voor wat Italië nastreeft. Candreva idem. Ze maakten alleen goed gebruik van de ruimtes en de verdedigende gebreken van de Spanjaarden.

Abate is me een raadsel.

18. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Vind die 3-5-2 opstelling ook erg goed. Juventus speelt meerendeel ook zo. Heb je wel alleen vleugelsspelers nodig die 12 km per wedstrijd kunnen afleggen. Buiten Italië zie eigenlijk niemand zo spelen eigenlijk!

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Napoli speelt ook zo (komend seizoen waarschijnlijk niet meer) en Inter volgend seizoen ook (afgelopen seizoen ook regelmatig, toen het nog goed ging) onder Mazzarri.

Je bent inderdaad wel enorm afhankelijk van je vleugels, maar tegelijkertijd ben je ook enorm dynamisch omdat die vleugels zowel als backs en als halve aanvallers kunnen fungeren.

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik hoop dat Napoli zo blijft spelen, het zou jammer zijn als Benitez deze opstelling meteen afschaft. Maar ik zie het ook wel gebeuren inderdaad, zeker ook ivm de aankoop Mertens. Ik vraag me af waar die komt te spelen. Benitez wilde hem destijds ook al naar Liverpool halen, dus hij zal wel wat in hem zien dan. Als hij hem als linksbuiten ziet, is 3-5-2 gewoon niet mogelijk. Daarvoor is Dries teveel een aanvaller en te weinig een halfspeler.

Welke spelers heeft Inter om 3-5-2 te spelen? Hoe zou jij dat invullen? Pereira of Nagatomo op de linkerflank en Zanetti of Jonathan op de rechter?

Deel Deze Pagina