Zat gewoon thuis aan de andere kant van de straat werd het geevacueerd. Kon gelukkig nog richting huis bellen met de mededeling dat alles goed was en dat er overstromingen waren, waarin me moeder antwoordde ''oké, je zusje en ik gaan een weekje naar Griekenland''. Verder wel gewoon water, je kan alleen niet koken, de stad uit, of enig contact aangezien alle oplaadbare plekken druk waren.
Opzich niks verkeerd met een aantal dagen zonder elektrische mogelijkheden, ben gelukkig goed in het wassen met een zeepblok, had weinig eten in de vriezer/koelkast en een aantal restaurants hadden BBQ's en Koude biertjes. Verder maandag was het druk met mensen die terugkwamen en begonnen met het opruimen van hun huis dus dan gaat een hele dag voorbij aan troep weggooien.
Dinsdag waren een aantal bruggen open dus kon eindelijk de stad uit richting kantoor, een warme douche, internet, en alles opladen. Nu alleen nog hopen dat mijn huis snel stroom krijgt, zijn ongeveer de enige nog in de stad
On-Topic:
Lezen met kaarslicht is te doen maar het geflikker is behoorlijk vervelend, gelukkig bleef het redelijk lang licht buiten.
Edit: Zit even te kijken naar die stats op goodreads, die zijn wel nice ben nu ongeveer op de helft van het aantal pagina's als vorig jaar dus dat zou inhouden dat ik ongeveer net zoveel lees.
Laatst bewerkt: 27 jun 2013