Benitez gaat ongetwijfeld 4-3-3 spelen. Ik snap trouwens sowieso niet wat ze met Dries moeten aangezien ze Insigne al hebben die op exact die positie speelt. Maargoed.
Bij Inter is de geruchtenmolen nog vol aan het toeren, maar men is bezig met Isla (speelt nu bij Juve maar is daar mede door blessures niet uit de verf gekomen, wordt qua eigendom nog gedeeld met Udinese) voor de rechterflank en Kolarov en Zuniga worden regelmatig genoemd voor links (maar ook allebei bij Juve). Ik denk zelf dat ze de linkerflank intact laten en dat Pereira daar uiteindelijk de voorkeur gaat krijgen boven die vreselijke walvisjager, en dat op rechts Isla (of Basta van Udinese als Isla niet komt) gaat komen, met daarachter in eerste instantie Jonathan en Zanetti als ie weer fit is.
Inter zal zoiets worden, hoop ik zelf:
Handanovic
Campagnaro Samuel Juan
Isla Guarin Nainggolan Kovacic Kolarov
Milito Palacio
Maar er wordt zeer waarschijnlijk ook nog een centrale verdediger gehaald (Dragovic van Basel wordt momenteel losgeweekt) en voorin zal het voor de net gehaalde jonkies Icardi en Belfodil proberen worden om de oude garde uit de basis te spelen.