De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat was blijkbaar een voorwaarde vanuit de gemeente voor het toestaan van Jong PSV in de Jupiler League. Uitsupporters bij 9 'risicoduels' mogen niet naar Jong PSV komen, omdat dat teveel aan beveiliging zou kosten oid. Tja, ik vind dit echt nonsens. Of sta het toe, of niet, maar niet van die halve maatregelen.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    :+

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dit kan ik dan wel waarderen, itt die gevechten waarbij vanalles en nog wat gebruikt wordt. Zoals die foto van die supporters van Lazio (?) laatst? Met die speren en messen etc.

Dit doen ze gewoon als spelletje. Naderhand lopen ze ook gewoon rustig verder en het is niet dat ze elkaar de dood in slaan, maar dat ze gewoon rond zich heen meppen en trappen tot aan een bepaalde grens :+.

Ik vind die dikkerd van 00:42 echt een baas. Kijkt hele tijd schijterig om zich heen of hij door niemand aangevallen wordt. Krijgt dan één matige stoot (van de leipste van het stel volegns mij) en naait 'm er meteen weer uit :lol:.

Laatst bewerkt: 2 jul 2013
  4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dit is niet veel erger dan de gemiddelde moshpit maar toch blijft het ongewenst gedrag natuurlijk

dit is qua imago van voetbal ook niet echt lekker

ps. ligt t aan mij of waren de 'blauwen' gewoon met wat te weinig man? :+

Laatst bewerkt: 2 jul 2013
  5. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tot dat er iemand zo hard een klap op zijn slaap krijgt en toch dood gaat_0/

Je moet echt een IQ van 0 om hier aan mee te doen. Triest. Alhoewel dit natuurlijk beter is dan dat er onschuldige burgers geraakt worden.

6. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Triest gebeuren.

7. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Dit gaat helemaal nergens over. Dat ze vantevoren regels afspreken doet daar helemaal niets aan af. Wat een kolder.

Besides, die blauwen waren duidelijk outnumbered. :+

8. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ach man, wat is dit anders dan een potje boksen dan uiteindelijk.. Oke je hebt geen scheidsrechter maar ze houden het aardig beschaafd :+ Van mij mogen ze

9. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Het feit dat je dit betiteld als beschaafd zegt al genoeg.

10. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    En dan doen de meeste nog van die vecht/kickboks handschoenen aan. :emo:

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Wat noem jij het dan? Dit is een stuk beschaafder dan dat je soms op een zaterdagavond ziet waarbij ze 3 vs 1 doen terwijl iemand op de grond ligt of zo.
    Ik kan me niet druk maken om dit filmpje, dikke prima en laat ze lekker hun gang gaan als beide partijen er mee instemmen.

12. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Ik vind dit gewoon onbeschoft apengedrag, but hey apparently that's just me.

13. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Iets beschaafder maakt het niet gelijk beschaafd. Laat ze maar lekker, maar ik vind het ook idioot gedrag.

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Idd omdat ze elkaar niet de koppen in slaan is het niet meteen een stuk beter. Het blijft gewoon te idioot dat mensen met elkaar op de vuist moeten omdat ze fan zijn van een andere club

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Dat is wel een verschil in spelopvatting, van Barcelona naar Stoke.

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad. Echt een anti-Stoke-speler, volgens mij. Veel te voetballend, veel te weinig power. Betekent dit dat zelfs Stoke wilt gaan voetballen? Is wel leuk voor de PL, maar vraag me af of ze dan niet direct degraderen met de selectie die ze hebben.

PL en vooral Stoke is al helemaal gedurfd als je afgelopen jaar nog zo'n zware knieblessure hebt gehad. :+

17. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Transfermarkt lijkt in ieder geval een beetje open te breken.

18. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    PSV heeft Maher gefinancierd met assistentie van een investeringsfonds. Grote pluim voor het beleid daar. :+

Volgens mij leren ze het daar nooit. Marcel Brands vervolgens ook gewoon zeggen dat ze met Maher de eerste stenen hebben gelegd voor een lange termijn plan. Dat zal vast, maar als ze 'm straks verkopen deelt die investeringsmaatschappij flink mee in de winst.

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Dit jaar wordt het Bojan verhaal wel steeds vreemder. 8)
    Alsof Feyenoord daar geld voor heeft, zelfs niet voor een huur.

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444

en

Nee dus.

Deel Deze Pagina