De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    No shit, dat is iedereen. Als dat al de eis is die gesteld wordt aan de aankopen.. :+

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik zeg niet dat dat de eis is, maar verder heb je op die positie verder vrij weinig lopen..

Dus een argument als "het gaat dan andere jongens in de weg staan" is hierbij ook niet van toepassing. Gewoon zowel sportief als financieel een goeie beslissing om hem een jaar te huren met optie voor een 2de jaar :)

3. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Als hij het wél ergens had laten zien, dan was hij nu niet naar Ajax gekomen. Iedere C-aanvaller is een sensatie in de eredivisie, zelfs de aanvallers zonder enig talent. Dan is Krkic gewoon een hele goede versterking. Zeker in deze Mickey Mouse competitie is het iemand waar je als supporter wel naar het stadion voor gaat.

4. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje overdreven, voor Bony wordt gewoon 14 miljoen geboden en Altidore is ook zojuist voor 10 miljoen naar het buitenland vertrokken. ;)

5. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Anders had hij nu niet bij Ajax gespeeld.

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Speelde wel goed tegen Inter.

7. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Wel netjes van Krkic om Koeman een bericht te sturen met uitleg van z'n keuze.

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dat vind ik een drogreden. Je wil toch verbeteren. Je wil naar het niveau toe van Milan en de andere topclubs. Dan moet je niet het afval oprapen wat het bij hen niet redt, maar spelers halen waarvan je denkt dat ze goed genoeg kunnen worden om dat wel te halen.

Alsof dat een graadmeter is :+

En zelfs als ie wat toe gaat voegen ben ik geen fan van het zijn van een opvanghuis van Barçatalentjes die het niet redden. We zijn Ajax, geen satellietclub van Barça.

Laatst bewerkt: 6 jul 2013
  9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Klopt, daar ben ik ook niet voor. Cuenca was misschien niet een groot succes maar ik verwacht dat Bojan wel een grote toevoeging zal zijn op rechts. Beter dan Boerrigter, Lukoki of Schöne iig. Als we maar niet te veel gaan huren van Barca, maar dit is wel prima zo. Zeker voor zijn salaris.

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik denk niet dat je Barça nodig hebt om te verbeteren t.o.v. Boerrigter of Lukoki :+ Dat Schöne daar vaak de voorkeur kreeg zegt natuurlijk al genoeg wat dat betreft.

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Als je een speler als Bojan kunt halen voor een seizoen met het salaris van 1 miljoen dan moet je dat zeker doen imo. :)

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    'Een speler als Bojan'. Wat houdt dat precies in dan?

13. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    @Nera

Tussen willen en kunnen zit nog altijd een verschil. In de huidige situatie ziet het TH in Bojan dus een versterking.

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Een hangende vleugelspits die het (vroeger) goed deed bij Barca. Tuurlijk hij heeft gefaald in Italië maar ik gun hem de kans en ik denk dat hij zich zal manifesteren tot een goede speler.

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Doen!

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Koopje voor Fiorentina!

17. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja..
    Snap ook niet waarom dat een club als Tottenham niet achter hem aan zit, die kunnen zeker een topspits gebruiken.

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    En nog wat Duits nieuws:

Chris, wanneer ga je bijtekenen? En wat heeft Dortmund met al die moeilijke namen? 8)

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Mkhitaryan - Lewandowski - Blaszczykowski. 8)

Btw, PSV heeft huur van Rekik rond. Ik vraag me af of er iets achter zit, een bepaald idee of clausule, want anders snap ik het niet. Een jongetje (oké, groot talent) van 18 huren voor één seizoen. Dat doe je normaal met een speler die je team direct beter maakt, waar Rekik nog wel érg jong en onervaren is. Of als er een clausule bij zit..

En oh: Villa naar Atletico Madrid. Matige aankoop vind ik het maar, Villa is echt enorm afgezakt laatste seizoen(en). Is niet vooruit te branden.

Laatst bewerkt: 8 jul 2013
  20. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat komt omdat die kleine altijd op zijn positie staat ;)

Villa is een geweldige spits in mijn ogen, die het goed zal doen bij Atletico. Ook is het een koopje: 5 miljoen, voor 50% van de transferrechten.

Deel Deze Pagina