De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Markus Bay van Brondby naar Ajax, 16 jarige Deense middenvelder. Denen doen het sowieso goed bij Ajax.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ik wou het inderdaad net posten. Weer een nieuwe Deen naar Ajax. Er heeft nog geen enkele Deen echt teleurgesteld de laatste jaren.

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nou alleen Andersen een beetje, maar die heeft aanpassingsproblemen gehad. Maar sowieso was hij niet voor de basis gehaald.

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ah een Deen, dat is verfrissend!

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Gomez naar Fiorentina is wel een kut transfer zeg, njaaa ook niet eens zo duur. 8)

6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Uiteindelijk wel, maar in het 1e had hij Fisher en Eriksen voor zich, knappe jongen die die twee uit de basis speelt :+

7. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Geluiden over Andersen zijn vanuit de club alleen maar positief voor zover ik weet. De één is nu eenmaal net iets sneller in aanpassen dan de ander. Heb alle geloof in die jongen!

8. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ajax huurt ook Sergi Roberto volgens Derksen.

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ze hebben geïnformeerd lees ik nu. Zullen ze wel gedaan hebben nu Duarte niet komt en bij een eventueel vertrek van Eriksen.

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    En volgens Derksen wordt ook Strootman zo goed als zeker verkocht, hoor ik? Nou, tot zover mijn vertrouwen in PSV voor het kampioenschap van 2013/2014. Je verkoopt alle aanvallende kwaliteiten, maar nu ook dé leider van het geheel. Die moet je juist behouden als je een bijna geheel nieuw team samenstelt.

Dat ze maar 20 miljoen eisen.. anders niet laten gaan.

11. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Zodra Strootman vertrekt zullen ze Toornstra wel halen gok ik.

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Toornstra en Schaars zullen dan wel gehaald worden. Probleem is dat die twee samen misschien bíjna zo belangrijk kunnen zijn en worden als Strootman in z'n eentje. Kost toch weer een extra middenveldertje. Daarnaast vind ik het kopen van Toornstra heel pijnlijk en dom.

13. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Toornstra zal wel wat gaan kosten, sensatie bij Utrecht en contract tot 2017. Maar goed, PSV betaalt meestal wel de vraagprijs.

Laatst bewerkt: 8 jul 2013
  14. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    The hell? NEC haalt de topscorer van de Schotse competitie binnen. Michael Higdon van Motherwell.

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Alsof de Schotse competitie nog zo veel voorstelt. :+

16. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad, zelfde situatie als met Mertens en Strootman destijds. Daar valt voor veel clubs nog veel winst te behalen qua scouting. Koop zo'n speler zelf van Ado en leen hem dan nog 1 of 2 seizoen uit aan een goede subtopper.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Ik denk dat als wij hier met de pet rond gaan we de nr 2 topscorer uit de schotse competitie ook wel kunnen halen idd

18. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Maar dan nog :cool:

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Oké, geruchten kloppen dus.

Ten eerste, dit had ik echt nooit verwacht van Strootman. Ik had verwacht dat hij een jaar zou willen blijven voor het kampioenschap en WK en daarna zou vertrekken naar een echte topclub. Vandaar dus ook de tweede vraag, waarom AS Roma? De PL is waar hij thuishoort, vind dat echt een topcompetitie voor hem. Daarnaast is AS Roma een B-topploeg, hij kan echt wel hogerop als hij een jaar zou blijven. En als laatste: waarom verkoopt PSV in één transferperiode zo goed als alle basisspelers en daarmee ook alle toppers? Financieel is dit natuurlijk een hemelse periode voor Brands, maar sportief gezien kan je hier niet op vooruit gaan. Spelers als Mertens en Strootman kunnen niet vervangen worden door even goede spelers, want die zijn er niet binnen Nederland en de scouting op buitenlandse talenten is dusdanig matig dat ik daar ook niet in geloof.

Jezus Strootman. :'-(

20. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1

Deel Deze Pagina