Wielrennen [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 25 mrt 2012.

1. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Lebron is al vanaf zijn high school tijd een ster en toptalent. Dat is verschilt vrij veel van een middelmatige renner die ogenschijnlijk uit het niks ineens alle pannen van het dak rijdt.

Vandaag wel prachtig tot nu toe, vanaf het begin overal koers:D

2. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn zo veel geruchten, zolang er geen bewijs is, is het allemaal kroegpraat.

3. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
  4. SD23a

SD23a Why so serious?

Leuk Bevonden:
    19
    @Dragonmaster: NBA is spektakelsport, iedereen zet er steroïdenspuiten.

@Tyrant: Ok dat Froome sneller reed dat Ullrich, maar dat is moeilijk te vergelijken imo. Hoe waren toen de koersomstandigheden, hoeveel colls kwamen voor Ax 3 domaines, welk weer was er ...

Begrijp mj niet verkeerd, ik zet wel degelijk grrote vraagtekens bij Sky en Froome.

5. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Complimenten voor VD Dam en Mollema.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Sky was weer dominant vandaag. Zullen we weer doping hebben gebruikt zoals gisteren. ;)

7. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag gaf mij inderdaad weer een beetje hoop, al moet ik zien of deze 'terugval' in de Alpen ook gaat gebeuren. Ik denk dat we in de Alpen gewoon weer de Sky van gister gaan zien, dag na dag, vorig jaar had Sky als ik me goed herinner volgens mij ook een inzinking, één keer, Froome en Wiggans dan niet meegerekend. Daarbij, de sky van vandaag is eerder uitzondering van regel, sky heeft dit jaar toch bijna altijd gereden als gister. De discussie over Froome/sky is dus eerder tbc, dan compleet verdwenen door een inzinking vandaag, kopman uitgezonderd.

Jammer dat de we nu weer tot volgende week zondag moeten wachten voor een etappe waar Froome aangevallen kan worden. Wel een fantastische laatste week, 16-20 juli zijn een voor een topritten en een klimtijdrit. Maar mark my words, de bovenmenselijke prestaties van Sky gaan in die week 16-20 juli, dag op dag, gewoon weer door. Zo niet, zou ik het een goede zaak vinden, niet alleen voor de tour, maar ook voor de geloofwaardigheid van Sky.

Laatst bewerkt: 7 jul 2013
  8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.638
    Deed me denken aan die dag dat US Postal helemaal erdoorheen zakte, was ook vlak voor een rustdag.

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Twee geweldige dagen. Heb weer genoten vandaag.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.638
    Heb helaas niet kunnen kijken dus moet maar even wat samenvattinkjes kijken.

Vandaag rustdag, dus wie weet een positieve dopingtest? Wellicht een zeer onbekende Rus ofzo :p

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Haha die gasten hebben wel humor.

12. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Sowieso een heel leuk, gezellig echt team. Viel me al op na de ploegentijdrit. Komt over als een hecht geheel.

13. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Dat Poels eergister aanviel was toch wel een kippenvel momentje hoor en dat interview achteraf maakte het helemaal af_O_ Mijn favo renner\o/

14. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Wout Poels is inderdaad een baas, maar ik moet zeggen dat ik sowieso Vacans en ook Argos erg leuke ploegen vind.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.638
    Argos leuke ploeg?

16. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Niet? Hun Tour is na 1 dag al geslaagd. Leuke ploeg, jongens met karakter. Interviews met Tom Dumoulin zijn altijd leuk om naar te luisteren en Kittel is zeker geen verkeerde sprinter.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.638
    Ik heb niks met sprintersploegen, Argos is z'n Nederlands imago allang kwijt. Wie weet of ze binnenkort hun WT licentie kwijtraken, met 3 ploegen was NL toch al verwend.

PS, wat vinden jullie van Belkin dan vraag ik me af? Dat zijn zeker ontzettende falers? :9

Laatst bewerkt: 9 jul 2013
  18. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ja.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.638
    Gvd, net compleet verhaal getikt, sluit m'n browser af....

Anyway, ik vind het aankoopbeleid van Argos maar matig. Ze kopen meer op basis van beredeneerd geluk, dus namen als Parisien die op continentaal niveau lekker rondrijden en hikken tegen WT. Maar het zijn allemaal buitenlanders (vorig jaar gewoon geen 1 Nederlander :emo:) en nooit een gevestigde WT naam. Ze hadden gewoon Posthuma moeten halen die weg wilde, maar dan gaan ze voor Peterson. Daar haal je het ook niet mee.
    Met deze sprintersploeg wordt het gewoon lastig, achter Kittel en Degenkolb zit een groot gat. Argos is helemaal niet gericht op rittenkoersen als Baskenland of Dauphiné, waardoor ze flink punten mislopen tegen directe concurrenten als FDJ, Euskatel en Saxo...
    Denk dat met de overname van Argos het niet veel positiever zal zijn. Jammer, maar ik denk dat ze volgend jaar niet genoeg punten hebben. We hadden natuurlijk ook wel een flinke luxe met 3 WT ploegen opeens.

20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    AI!!! Dat zag er echt heel pijnlijk uit.

CAVENDISH RAT!! Gooi die dwaas gelijk uit de ronde, idioot!

Deel Deze Pagina