Puur hobby . Dat de directie hun communicatie naar de buitenwacht beter had kunnen verzorgen ben ik het helemaal met je eens. Maar goed ik verwacht dat de directie aan blijft en door zal gaan met het maken van plannen. Overigens walg ik echt van een uitspraak als dit:
Woensdag zei Ronald Schneider van Leefbaar Rotterdam het alternatieve renovatievoorstel van de groep Red de Kuip een serieuze optie te vinden.
(RTVRijnmond)
RDK is zo onrealistisch voorstel die ook rond de 180 miljoen gaat kosten (blijkt uit de second opinions) en dan nog wordt er niet voldaan aan de technische en gebruikseisen van deze tijd. Bovendien zijn er dan heel veel gebiedsontwikkelingen niet mee genomen wat bij HNS stadion wel het geval is. Hier door zal het financiële verschil uiteindelijk, relatief, klein zijn maar de uitvoering des te minder. Buiten dat zijn er geen financiering mogelijkheden voor RDK.
Kan geen andere conclusie zijn dat er alsnog een nieuw stadion komt het laat alleen wat langer op zich wachten.
En mensen die zeiden dat er zoveel in de infrastructuur (stadionpark) geïnvesteerd moest worden voor het nieuwe stadion. Dat is geen reden om het niet door te laten gaan, want dat komt er nog steeds.....
http://www.rijnmond.nl/nieuws/11-07-2013/stadionpark-rotterdam-gaat-wel-door
Laatst bewerkt: 11 jul 2013