De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Nou de mooi-voetbal wedstrijden zijn op één hand te tellen.

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    En met al maar een klein beetje tegenstand gooide Mourinho er een defensieve opstelling uit. In Spanje heb je dat gelukkig alleen bij Barcelona (en Atlético). In Engeland krijgt Mourinho met United, City, Tottenham, Arsenal, Liverpool en Everton een stuk meer tegenstand. Dat worden dan een hoop wedstrijdjes met Mikel, Essien en Lampard op het middenveld :+.

3. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Bij Real deed hij ook veel te weinig met de creatieve voetballers idd.

Als je Pepe en Essien op het middenveld gaat zetten, terwijl je ook Xabi Alonso, Modriç en Ozil daar neer kan zetten ben je gewoon een afbraaktrainer.

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    8)

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    En dan mij zwart-wit noemen :+

Lol, ja, de laatste handvol Clasico's werd Barça bestreden met hoge druk en aanvallend voetbal, maar dat ben je vast alweer vergeten. Wat ben je toch zwart-wit =(

Laatst bewerkt: 17 jul 2013
  6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Lekker begin inderdaad. :+

Als dit waar is..

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
  8. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Wandelgangen hé...

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Monaco heeft alle toppers uit de Portugese competitie van de afgelopen jaren dan wel zo'n beetje binnen. PSG veegt de Serie A leeg.

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Manchester City lijkt naast Sevilla-flankspeler Jesus Navas ook hun spits Negredo te kopen. Ik vraag me af of Dzeko dan verkocht gaat worden. Wel zonde ook, want dat betekent dat Ibrahimovic niet naar City gaat. Chelsea gaat ook al voor Rooney. Hmmm.

11. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    30 miljoen......................

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Goeie spits. City begint onder pellegrini iets van vorm te krijgen ipv allemaal individuele toppers.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Hoe kun je dat zeggen op basis van de aankopen die ze doen dan?

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    In plaats van duizend spelers te kopen voor posities die ze al hebben, spelers te kopen voor posities die ze nodig hebben. Uit de aankoop van Jesus Navas (een pure flankspeler) blijkt ook dat Pellegrini met flanken(spelers) wilt gaan spelen, itt wat ze vorig jaar deden met al die middenvelders overal; Nasri, Silva, Touré, Barry, Milner, Javi Garcia, Rodwell.

15. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Voor 30 miljoen had ik Negredo ZEKER NIET gekocht. Helemaal als je in ogenschouw neemt dat er vrij veel spitsen op de markt zijn getransfereerd die beter zijn dan hem, voor een lager transferbedrag: Gomez (15 miljoen), Villa (5 miljoen) en de vraagprijs van Higuain ligt ook rond de 30 dacht ik. Ik had het wel geweten dan.

Trek je deze ´discussie´ nou serieus door naar een ander forum??? Tja..... _0/

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Het was geen discussie, het was een persoonlijke aanval. Dus dan kan je hem terug verwachten ;)

Maargoed, dat je zowel daar als hier inhoudelijk niets meer te melden hebt zegt wel voldoende denk ik. Misschien kan je wat Youtubefilmpjes zoeken om je mening te onderbouwen.

17. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Whatever makes you happy gozer.

Psst..waarom denk je dat ik discussie tussen van die mooie '..' haakjes zet. :emo:

18. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dat was niet nodig geweest. Discussies met jou lijken toch helemaal nergens op. Als het er al van komt. Je bent zo zwart-wit.

19. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Klopt, Negredo is een prima kopper dus dan is het fijn om spelers met een voorzet te hebben. Negredo & Aguero met daarachter Silva kan een mooie driehoek worden!

20. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    @ Nera: Als jij vindt dat ik zwart-wit bent, prima. Het zal mij verder aan mijn reet roesten wat jij vindt tbh.

:D :D

Deel Deze Pagina