De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Heb je dat 'uitgeleend' gelezen? :+
    Verkopen snap ik heel goed, maar uitlenen is in dit geval nergens goed voor. (vanaf de kant van Liverpool)

Laatst bewerkt: 20 jul 2013
  2. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Chery is als het goed is rond met Groningen en den haag gaat met Cabral vandaag om de tafel zitten om te kijken of die haalbaar is.

Carla vind ik maar een eikel, maar misschien met wat vertrouwen dat je elke week speelt dat in wat op kan bloeien en hebben we er wat aan.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Waarom niet? Je bent zijn salaris voor een jaar kwijt en je krijgt geen strijd met Mignolet. Als hij terugkomt kan ie mooi aansluiten achter Mignolet. Heb je een prima tweede keepert. Desnoods verkoop je hem dan alsnog.

4. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Feyenoord dat gelijk speelt tegen Dordt via een penalty, PSV dat nog op elkaar moet inspelen en nog maar 1,5 week heeft tot de wedstrijd tegen Zulte Waregem, waar er volgens mij met gigantisch veel onderschatting wordt gekeken naar de Belgen. Het gaat weer een lachwekkend seizoen worden :lol:

5. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Nu de boel al onderschatten/overschatten?

6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik me ergens niet druk om maak, zijn het wel de uitslagen van de oefenpotjes die gespeeld worden. Werder Bremen verliest nu al 2 jaar op rij van Zwolle, Ajax speelt tergend traag tegen elke tegenstander die ze tegenkomen in de voorbereiding, Feyenoord speelt gelijk tegen Dordrecht..

Feyenoord gaat gewoon weer gelijk spelen bij RKC, PSV heeft weer een obscure rechtsback gehaald en aan het einde van de rit wordt Ajax gewoon weer kampioen :+

Oh, en we gaan meneer Münsterman weer vaker zien dan goed voetbal uit Enschede.

Laatst bewerkt: 21 jul 2013
  7. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Chadli voor +/- 7 miljoen naar the Spurs, mooie transfer voor hem! Hopen dat hij fysiek sterk genoeg is voor de PL. Eredivisie stroomt aardig leeg, alleen Ajax en Feyenoord houden de boel voorlopig intact.

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik ben vooral erg benieuwd naar Vitesse zonder Bony, Kalas en natuurlijk van Ginkel. Ik denk niet dat ze hetzelfde zullen presteren als vorig seizoen. Leuke club voor Chadli trouwens dat Tottenham!

9. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ik vind dat zo'n rare actie van FCG...
    Eerst interesse tonen in Chery, transfergesprekken afgeblazen omdat Ado teveel vroeg, toen Schet voor niks naar Ado laten gaan (weg goede onderhandelingspositie) en nu weer interesse tonen voor Chery en bijna 1 miljoen willen neerleggen:F:
    Niet dat ik Chery geen goede speler vind ofzo, maar dit is wel zo'n idiote actie...

FCG gaat waarschijnlijk wel Adorjan van Liverpool lenen voor 1 seizoen, ze willen m daarna kopen maar Liverpool wil m niet kwijt.
    Ook nog een veelbelovende jeugdspeler, Ekong, een contract aangeboden, hopelijk komt die ook.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Bony vervang je niet zomaar ,die maakte vooral in topwedstrijden echt het verschil

denk dat ze een aardig stukje terug gaan vallen

11. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Nee eerder op te jutten, de reacties vallen mij nog mee :+

Maar ik moet zeggen dat ik ontiegelijk veel zin heb in het nieuwe seizoen :)

12. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Dat zeker, om na 90 minuten kutvoetbal de boel alweer stevig te vervloeken :+

13. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Juist, weer de supportershome induiken en iedereen vervloeken. Toch voorzie ik een mooi seizoen, kan niet wachten op een geheel Deens linkerveld :)

14. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik stond btw gister ineens naast Eriksen in het water ergens in het Amsterdamse Bos. Dus die is niet Europa rond aan het gaan voor gesprekken :+

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Deed Sana het beter gisteren in Bloemendaal :+

16. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Je hebt hem toch niet geblesseerd geschopt toch?:+

17. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Dacht er over nog even op zijn knie te duiken, maar dat vond ik flauw. En ik was een beetje bang dat ik dan de uitgang van het bos niet meer had bereikt :+

18. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ach, dan had ie in ieder geval niet weg gegaan;)

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja inderdaad, zo zat ik die wedstrijd tegen Bremen te kijken, in de hoop dat Eriksen er pas op 3 september weer bij zou zijn door een blessure :+

20. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ado heeft cabral gehuurd. Ik denk dat ie het goed gaat doen bij ado!

Deel Deze Pagina