Vind ik juist van niet ;-) gewoon een shortlist maken van welke games je het meest boeit en als je daar niet uitkomt dan kies je voor de meest prettige controller, cq user interface... Of voor de console waarvan de meeste van je vrienden gaan als je veel online gamed.
Ik ga voor de PS4, omdat ik meer van de de exclusives van Sony heb genoten dan die van Microsoft. Plus (what's in a name) betaal ik liever voor online gaming incl een bak vol downloadable games met 1 account voor 3 consoles (ps4, ps3, vita)
Grote verschillen ga je niet merken in de third party games ;-) Het zijn juist de exclusives die consoles doen verkopen en laat daar nou Sony wat mij betreft meer troeven in huis hebben. Forza en Halo vind ik niks aan, en om nou een console te kopen voor alleen Gears en Killer Instinct vind ik te gek voor woorden (voor mij dan he)
Titanfall is interessant, en geloof me die game komt echt wel nog een keer naar de Ps4. Of incl ieder geval deel 2. Het is Activision en die wilt zoveel mogelijk verkopen ;-)
Het gaat denk ik zoals Mass effect worden zoals het ook later op de ps3 kwam.
Laatst bewerkt: 27 jul 2013