1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Boeken [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 7 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Murakami in het Engels lezen, tss. :mad: (Ok, ik heb er ook 2 in het Engels gelezen :+)

    En die covers zijn inderdaad erg stijlvol. Het gaat me echter meer om het feit dat ze een uniforme collectie op deze manier verneuken.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Precies, helemaal mee eens. Ben gelukkig blij dat je de HP boeken nog redelijk in normale covers kan krijgen, ipv die pakpapier achtige covers die ze nu hebben op die paperbacks. Zelfde met alle andere boeken die in eens een andere stijl covers krijgen. :'-(
     
  3. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Die ontzettend lelijke boeken van HP zijn pockets, dus dat is het voordeel dat er daarnaast dan ook vaak de gewone paperbacks ook nog verkrijgbaar zijn. Pockets zijn sowieso altijd lelijk, volgens mij maken ze daar gewoon een sport van. :p
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ja en het leest ook zo ontzettend kut. :emo:
     
  5. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Goodreads Grows to 20 Million Readers
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    En dat allemaal door dit topic! :+
     
  7. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Wel als je het zo bekijkt is het ongeveer bijna het dubbele in minder dan een jaar, dus wanneer je in het afgelopen jaar meer dan 2 mensen hebt geholpen zich in te schrijven dan heb je het over het algemeen zeer gepromoot. Geen idee hoeveel er door dit topic er bij zijn gekomen maar zeker individueel denk ik dat er aardig wat zijn die mensen naar de website gelokt hebben (ik wel een klein aantal).

    Dus Chapeau!
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Awesome boek gekregen over de Orde van de Arme Ridders van Christus en de Tempel van Salomo van broertje MikaKimi. Zat er al snel helemaal in. Screw Murakami even. :9
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Nog enkele tientallen bladzijde en ik ben klaar met Jacht op het Verloren Schaap. Nu bij het gedeelte dat:
    De hoofdpersoon ontdekt dat De Rat dood is en toch tegen hem praat. Beetje vreemd, maar ik denk dat ik vanavond alles uit lees wat ik nog moet. Geweldig boek.

    En de nieuwe Steve Berry ook binnen onverwachts. \o/
    Vette cover ook! \o/
     
  10. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Zeg kenners. In welke volgorde moet ik die boeken van Carlos Ruiz Zafon lezen? De chronologische of die van de datums van verschijning?
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2013
  11. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze zelf in de volgorde van verschijningsdatum gelezen, die vond ik in ieder geval het beste. Gevangene vd Hemel is veel beter als afsluiter geschikt dan als openingsboek. :)
     
  12. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, maar Spel van de Engel kwam bijvoorbeeld als tweede, maar is de prequel...
    Chronologische volgorde is dus:
    Spel van de Engel
    Schaduw van de Wind
    Gevangene van de Hemel

    Ga het maar in die volgorde lezen dan :)
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2013
  13. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohja, die volgorde lijkt me logischer dan andere mensen lezen. :+ Maar ach, het maakt niet zoveel uit welke volgorde je Schaduw en Spel leest, leeftijd klopt alleen niet dan, en ik vond het denk ik leuker om de hoofdpersoon van Schaduw te leren kennen (in Spel kom je hem in mindere mate weer tegen)
     
  14. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik weet niet meer wie er hier zo'n fan van was, maar op zijn of haar aanraden heb ik Sandstorm van James Rollins gelezen. Alsof je een hollywood blockbuster aan het lezen bent! Zeer vermakelijk.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oh ja, we hebben inmidels een Deel 5. :+ http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=170585

    Yellow was dat trouwens. Ik heb ook meerdere Rollins/Clemens boeken gelezen en ze zijn allemaal de moeite waard! Lekkere schrijfstijl heeft ie. Zandstorm heb ik al een paar jaar hier klaar liggen.
     
  16. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Slotje. Verder in deel 5.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina