De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Hij had inderdaad nog een contract tot zomer 2014.

2. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Dit is meteen de laatste keer dat ik SV kijk, tjonge jonge wat een dom gelul weer.

3. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Gaat je niet lukken man. Kijk maar op de Liverpool site, de topwedstrijden worden alleen verkocht als je een lidmaatschap van desbetreffende club heb die ook iets van €30/€50 kost.. En meestal zijn die wedstrijden 1/2 weken van te voren uitverkocht. Weet ook niet hoe lang het duurt voordat ze je omzetten in lid...
    Wou namelijk in Februari naar Arsenal - Liverpool gaan maar werd een dure grap en het kon jammer geboeg ook niet meer

4. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Heb ongeveer 6 maanden lidmaatschap gehad in 12/13 en net nieuwe lidmaatschap aangeschaft. Alleen kwam ik er net achter dat je maar één kaartje per lidmaatschap kan kopen.. dan moet die vriend er dus ook één aanschaffen. Ben je jammer genoeg alweer pp 31 euro kwijt. Je bent overigens gelijk lid als je hebt betaald, pasje komt echter een maand later en die heb je wel nodig.

Laatst bewerkt: 29 jul 2013
  5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Telegraaf heeft het nu over 2 miljoen, is iig al een stuk reëler

6. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Vind het een verbetering tov vorig seizoen.

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Van Marwijk en Adriaanse zijn een aanwinst voor het programma, maar ik wacht op de dag dat types als Jan Mulder, Sjek van Gelder, Arnold Waterkneus en De Witte Chinees verbannen worden. Wat een ongelofelijke droeftoeters. Één voor één op hun eigen manier. :'-(

8. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik moet het laaste deel nog kijken maar ik vind wel dat Adriaanse op het begin ERG kritisch was over Strootman en die 20 miljoen. Zoiets kun je toch wel relativeren, zeker hij.

Ik vind het ook gigantisch veel maar ik gun het PSV wel, het is gewoon goed onderhandeld. Het AS Roma dat beslist om zoveel geld op tafel te leggen voor een 'onbekende' speler maar wel eentje met enorm veel potentieel.

Van mij mag Jan Mulder echt oprotten.:9 Hij zegt zoveel domme dingen, kan nooit zijn mond houden, te luid en praat door iedereen heen. Zelfde act voert hij op bij DWDD. Snap niet dat hij dit kan volhouden.

9. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Adriaanse relativeert 't vanuit zijn perspectief. Hij geeft een aantal argumenten (positie/geen spits/geen doelpuntenmaker/relatief onbekend), waarom hij het niet ervoor zou geven. Ik kon me daar wel in vinden.

PSV heeft het gewoon goed gedaan als je kijkt naar de transfersom. Daar kun je niets aan afdingen uiteraard.

10. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Daar heeft die sheikh van PSG toch mee gedreigd? Dat als Barcelona nog een keer komt zeuren om Thiago Silva over te nemen, hij misschien wel de ontsnappingsclausule van Messi van €250 miljoen gaat betalen om te zorgen dat ze ophouden met zeuren. Beetje triest ook als die te rijke gasten zulke acties gaan doen.

11. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Hoe gaat zoiets in zijn werk eigenlijk?

PSG moet enkel die 250 miljoen op tafel leggen en Barça moet hem verkopen? En dan moet Messi en de club er nog uit komen qua salaris?

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja volgens mij wel, de club kan dan niet meer dwars liggen. Speler moet uiteraard zelf nog wel akkoord.

Maar in zo'n geval zou dat wel lukken denk ik

13. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Pff wat zou dat ziek zijn zeg, Messi in deze vorm naast baas Ibra. :eek: Maar Messi zal denk ik toch niet bij Barca wegwillen.

14. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop voor de PSV fans dat ze dit jaar wel de jeugd de kans gaan geven. Met Depay en Bakkali heb je echt grote talenten op de vleugels. Vooral Bakkali heeft me overtuigd. Zeer groot talent.

15. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    En Bazoer, maar die speelt gelukkig bij Ajax. :D :+

16. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik weet het niet hoor, afgelopen seizoen heeft ie al een paar keer met een lang gezicht op de bank gezeten, ben erg benieuwd of Messi en Neymar wel samengaat. Ookal wordt Messi gezien als supervriendelijk en sportief figuur, die heeft ook wel een egootje hoor. Ik ga niet zeggen dat Messi niet tot de wereldtop behoort en qua ego in de buurt komt van ene Cristiano Ronaldo, maar ik kijk er absoluut niet vreemd van op als hij over 1-2 jaar niet meer bij Barca speelt, vooral met het groeiende aantal sheikh-clubs en nog erger groeiende bedragen.

17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Boze tongen beweren al dat er met het niet volledig in bescherming nemen van Messi inzake die belastingontduiking de eerste scheurtjes in de relatie Barça-Messi zouden zijn gekomen.

Ik geloof er geen reet van en ik zie Messi daar niet weggaan (misschien als ie te oud is dat ie nog elders wat gaat doen, net als Raúl bijvoorbeeld).

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Denk wel dat hij zijn carriere in Argentinië gaat afsluiten maar verder zie ik hem nooit bij Barcelona vertrekken.

19. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Uhm, als hij nooit bij Barça vertrekt dan sluit hij zijn carrière niet af in Argentinië :+

20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12

Deel Deze Pagina