1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Spelen wel erg leuk en onbevangen zeg zonder al die zeurpieten in het elftal. Nu alleen nog de kansen af maken.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    leuk voetbal of niet, je moet toch echt op voorsprong staan hier :)
     
  3. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ja dat wel maar ben wel redelijk verrast moet ik zeggen. Deze ronde moeten ze wel doorkomen lijkt me.
     
  4. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Van Hintum: ''De verdedigers van PSV spelen als veldheren achterin'', die Belgische spitsen zijn al blij als ze hem 1x mogen raken in het strafschopgebied. Wat een onzin.
     
  5. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Druistig is een goeie beschrijving. Vind Schaars overigens erg slecht spelen. Veel misplaatste passes.
     
  6. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat betreft het eerste gedeelte van de eerste helft ben ik het wel met van hintum eens.. Maar op den duur kon Zulte ook zeker aanvallend wat uitrichten hoor, wat overigens niet tot grote kansen heeft geleid.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    pfff en dan opeens zo'n goal 8)
     
  8. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Pff, wat een doelpunt _O_
     
  9. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Heerlijke actie van brenet. Die gozer zat al bij PSV? Uit de jeugd ofzo. Speelt lekker fel en aanvallend goed bezig.

    Locadia scoort ook meteen z'n 2e balcontact zeg.
     
  10. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    De jeugdspelers maken het meeste indruk. Hopelijk gaat PSV ze dit jaar ook wat meer de kans geven. De wissel Advocaat - Cocu gaat daar zeker in helpen.
     
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    PSV was leuk om te zien. Goeie, onbevangen spelers, zowel individueel als als team (tactiek + instelling) prima. Houden zo.

    En nu maar eens stunten en twee NL ploegen die CL in.
     
  12. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Enige smetje: het had gewoon 4/5-0 moeten zijn. Zeker die 4 tegen 3 en 5 tegen 4 situaties hadden ze toch wel beter uit moeten spelen. Maar goed, een kniesoor... Dit PSV is in ieder geval een stuk sprankelender en dat is voor de Eredivisie alleen maar goed.
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Bruma-Rekik stond als een huis trouwens. Natuurlijk moet dat nog aangezien worden over een heel seizoen en vooral ook tegen sterkere tegenstanders, maar dit lijkt nu al een enorme verbetering t.o.v. die slaapwandelaars van vorig jaar.
     
  14. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Alhoewel ze inderdaad als een huis stonden en dat ook wel redelijk los staat van de droeftoeters van vorig jaar, is het ook niet heel moeilijk om dat niveau te overtreffen. :+

    Die Rekik is wel een beest trouwens. Die zou ook prima uit de voeten kunnen als controleur. Maar goed, ik denk dat ze bij PSV dit centrum intact willen houden.
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik ben wel lichtelijk verbaasd over dit PSV :eek:

    blijft een boerenclub, maar vandaag speelde het erg fris voetbal wat ik jaren niet gezien heb van die club.
     
  16. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht het al dat PSV er alleen maar op vooruit zou gaan kwa voetbal en dat is ook gebleken. Spelen eindelijk eens leuk voetbal zonder die irritante Strootman en Van Bommel. Pijnlijk voor mij om te constateren maar ik vind PSV echt veel aantrekkelijker voetballen dan Ajax.

    Iedereen heeft het erover dan PSV geen kandidaat is dit jaar maar ik vind ze echt heel sterk overkomen. Nu was Zulte ook niet echt best maar als je in de eredivisie zo speelt dan win je bijna alle thuiswedstrijden.
     
  17. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel erg voorbarig dit. Zulte stelde niks voor. Eens kijken hoe ze er voor staan nadat er al een aantal wedstrijden gespeeld zijn.
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat Ajax zich ook wel raad weet met een club als Zulte, die veel ruimte weggeeft. In de Eredivisie speelt Ajax vrijwel alleen maar tegen clubs die zich terugtrekken en compact verdedigen. Vind het niet echt een eerlijke vergelijking.
     
  19. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ze (al) bij AZ met 11 man in het strafschopgebied gaan staan, wordt het moeilijk een leuke wedstrijd ervan te maken.
     
  20. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Het verlies van Malanda en Delaplace centraal in het midden bij Waregem is wel erg goed te merken.

    Anders was dit PSV hier nooit met 0-2 gekomen hoor.
     

Deel Deze Pagina