De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Idd! Is gewoon een Eredivisiewaardige keeper.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Echt wel, ze moesten zo nodig Velthuizen halen maar die Room deed het prima in de wedstrijden dat hij speelde.

Daar heeft GA een goeie aan

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Het is nu officieel:

4. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Leuk voor Boerrigter, hij komt daar sowieso aan spelen toe en Celtic is geen club om je voor te schamen. Schotse niveau is natuurlijk alleen drama en de speelstijl is compleet tegenovergesteld aan die van Ajax, maar dat ligt hem misschien nog beter ook.

5. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    :lol:8)

6. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Voor de oefenwedstrijd tegen Portugal is dit de voorlopige selectie.

Doel: Jasper Cillessen, Kenneth Vermeer (beiden Ajax), Michel Vorm (Swansea City).

Verdediging: Daley Blind, Ricardo van Rhijn (beiden Ajax), Ron Vlaar (Aston Villa), Daryl Janmaat, Joris Mathijsen, Bruno Martins Indi, Stefan de Vrij (allen Feyenoord), Paul Verhaegh (FC Augsburg)

Middenveld: Jordy Clasie, Tonny Vilhena (beiden Feyenoord), Marco van Ginkel (Chelsea), Jonathan De Guzman (Swansea City), Siem de Jong (Ajax), Adam Maher (PSV), Kevin Strootman (AS Roma), Rafael van der Vaart (Hamburger SV),

Aanval: Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), Dirk Kuyt (Fenerbahçe), Jeremain Lens (Dinamo Kiev), Robin van Persie (Manchester United), Arjen Robben (Bayern München), Ruben Schaken (Feyenoord), Ricky van Wolfswinkel (Norwich City).

Paul Verhaegh? Mijn god, waarom zou je nog een zeer matige 29 jarige speler gaan oproepen. Geef dan jonge spelers de kans, want Verhaegh gaat toch niet mee naar het WK.

7. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Wat een door en door middelmatige selectie. Het is niet goed gesteld met ons...

8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Waarom nog een rechtsback? Je hebt Janmaat en van Rhijn al. Anders zou je nog beter Büttner mee kunnen nemen.

En Cillessen :emo:

Laatst bewerkt: 31 jul 2013
  9. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Wie de fuck is Paul Verhaegh

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Goeie vraag

het is niet echt een selectie waar de vonken vanaf spatten inderdaad

11. Seh

Seh Guest

Cillessen? Belachelijk natuurlijk. Evenals Verhaegh, Van der Wiel had ik logischer gevonden als je perse 3 rechtsbacks wilde selecteren.

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nou zo slecht is het toch ook weer niet deze selectie? Vind het wel meevallen hoor :)

en waarom :emo: voor cilessen? die jongen heeft helaas voor hem vermeer voor zich, maar is een uitstekende keeper en die zie ik nog wel eerste keeper van Nederlands elftal worden ook :)

13. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Verhaegh......

14. Seh

Seh Guest

Omdat het een tweede keeper is, die hoor je imo niet te selecteren als je ook gewoon keepers hebt van ongeveer het zelfde niveau die gewoon eerste keeper zijn bij hun club. Zeker een reserve keeper in de Eredivisie.

15. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Tweede keeper bij een grote club, dat geeft de doorslag.

16. Seh

Seh Guest

Dat snap ik, maar dan kan ik het nog wel niet eens zijn met zijn selectie.

17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Cilessen vind ik wel van hetzelfde niveau :)

Hopen voor hem dat hij nog verhuurd wordt dit seizoen, maar hij doet echt niet onder voor een vorm of vermeer.

18. Seh

Seh Guest

Op basis waarvan? 8)

Vermeer en Vorm hebben allebei op hoog niveau laten zien dat ze van een bepaald niveau zijn, Cilessen heeft volgens mij nog geen 10 wedstrijden voor Ajax 1 gespeeld.

19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Op basis van zijn gespeelde wedstrijden. Ook voor Ajax vond ik dat een goede keeper

Verstuurd vanaf Oppo Find 5

20. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Dat klopt. Hij is ook meer een keeper van de lange bal (=balverlies). Zoet is een logischer keus als talentvolle keeper imo.

Deel Deze Pagina