De Boer is erg goed in het smeden van een team. Hij is erg koppig als hij denkt dat hij het goed heeft( zie bijv Theo op VM) Toen anita daar speelde door schorsingen/ blessures is Anita daar niet meer vertrokken.
Het probleem is dat veel ajacieden niet blij zijn met het spel en zien dit spel ook niet verbeteren.
Frank blijft vast houden aan Siggy in de spits en Siem op het middenveld, Terwijl dat 2 posities zijn die erg belangrijk zijn wil je goed combinatie spel spelen. En het lijkt niet te gaan veranderen( verregaande intresse in Van Ginkel). Leuke speler maar niet het type wat ajax nodig heeft op LH, RH. Van de Hoorn vind ik al helemaal een onbegrijpelijke keuze. Die kan echt niet opbouwen, heeft niks bij Ajax te zoeken in mijn ogen.
Bij mij heeft De Boer veel krediet voor het halen van 3 titels. Alleen sta ik totaal niet achter deze visie. We domineren wel maar hoe gevaarlijk zijn we nu echt? Het is voornamelijk rondtikken via de vleugels en tussen de CV's. totaal ongevaarlijk, Plichtmatig. Leuk dat domineren maar hoeveel echte combinatiegoals maken we?
Laatst bewerkt: 31 jul 2013