De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Toch 11 goals gescoord. Ik ben benieuwd hoe veel hij er dit jaar gaat maken. Ik denk wel 15-20.

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet ook wel dat hij niet alles kan spelen. Daar heb je nog Narsingh (vorig jaar nog 4,5 miljoen voor betaald) en Jozefzoon voor. Ervaring heb je verder niets aan als je kwalitatief minder interessant bent dan de opties die je al hebt.

Dat er een stap vooruit wordt gedaan, betekent niet meteen dat het al op het goede niveau is.

3. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Wat een hond. 8)

4. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    24 wedstrijden vind ik bijna alles, maar soit. Zijn rendement was in ieder geval prima in orde. Bakkali lijkt me een speler die ook wel gebaat is bij vertrouwen en wekelijks spelen. Maar goed, ben verder geen PSV kenner. :)

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Even ter informatie, Narsingh is nog hard aan het revalideren en van hem wordt verwacht pas in de winterstop pas weer echt terug te zijn. Dat duurt nog wel even. Verder is Jozefzoon echt als back-up gehaald en niets meer dan dat. Op de trainingen heeft hij zijn vorm nog niet echt gevonden, maar hopelijk komt dat wel, want dan kan het wellicht een nuttige invalspeler worden.

Op dit moment hebben we dus: Bakkali (17-jarig groot talent, maar moet nog ontzettend veel leren op gebied van passing, inzicht, doseren van acties en positiespel), Depay (basis, maar wel wisselvallig) en Jozefzoon (moet nog z'n draai vinden en is daarnaast niet goed genoeg voor basis). Opgeteld zijn dat dus 3 spelers voor 2 posities bij een Eredivisie-topclub als PSV, waarvan één nog maar moet bewijzen nuttig te kunnen zijn en één nog enorm veel moet leren. Zo gek is het dus niet om nog een flankspeler te halen for the time being en zeker niet als het een speler is als Park die ook op het middenveld kan spelen, waar we eigenlijk ook maar 4 spelers (Schaars, Maher, Wijnaldum en Hiljemark) hebben voor 3 posities.

6. Seh

Seh Guest

Ik vind Park geen gekke zet van PSV.

7. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt hij nu voor de basis gehaald of niet? Lijkt me wel, gelet op zijn salaris.

8. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Ik hoop dat ze schaars eraf halen en park lekker cdm gooien. Laat die jonge mannetjes het voorin maar doen, loopt genoeg talent vanaf het middenveld tot de spits om elke wedstrijd minimaal 1 keer te scoren.

9. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Door de gunstige uitslagen van gisteren en vanavond is Feyenoord vrijdag geplaatst waardoor het ploegen als Sevilla en Spurs ontloopt.

10. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
  11. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Ik ook ja

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Schaars eraf? Welke wedstrijden heb jij naar gekeken? 8)

Bakkali is geweldig leuk, maar maakt nog teveel fouten. Het is leuk dat hij zo enthousiast en onbevangen voetbalt, maar dat gaat irritant worden als hij iedere wedstrijd vergeet te passen op de juiste momenten en inzicht en rust te houden. Daarnaast is ie na 60 minuten kapot. Dit is allemaal niet gek, maar voor PSV is het dan wel een idee om Park - mits fit - daar neer te zetten. Zonde om Bakkali te banken, maar wellicht beter voor het spel van PSV. We zullen het zien.

Hmmm, zonde maar begrijp het opzich wel als tussenstop.

Laatst bewerkt: 8 aug 2013
  13. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Koreaanse Dirk Kuyt of veelbelovend talentvol lefgozertje. We zullen het zien.

Ik verwacht dat, mits Park inderdaad een basisplek krijgt, Bakkali zijn wedstrijden in Jong PSV gaat spelen aangezien dat beter voor hem is dan invalbeurten van 10 minuten. Dat laatste kan je beter aan Jozefzoon overlaten. Als Narsingh dan ook nog terugkomt, zullen we niet veel meer van hem zien vrees ik. Jammer, maar hij is nog jong.

Ik snap trouwens niet dat Assaidi naar QPR zou willen (hij heeft het zelf ontkend overigens). Hij wordt verhuurd dus zijn salaris blijft hetzelfde en sportief is het ook niet echt een uitdaging om in de tweede divisie te gaan spelen.

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Met Koreaanse Dirk Kuyt vind ik dat je Ji-Sung Park wel tekort doet. Hij blinkt uit qua loopvermogen, maar qua techniek en positiespel was hij bij PSV al heel sterk en dat heeft hij bij United in de toppers ook laten zien. Kuyt is een sterke werker, een echte boer, Three-Lung Park is een voetballer met een groot loopvermogen.

15. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ben benieuwd. Een beetje concurrentie voor VI kan geen kwaad.

16. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Lol dat einde :p Dat maar eens kijken dan VI heb ik het wel een beetje mee gehad. Alles en iedereen afzeiken als het over voetbal gaat en dan heb je verder nog wat random gejank. :+

17. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Tja, ik kijk VI voor het (flauwe) geouwehoer en de opmerkingen van Gijp, Derksen, Genee en Boskamp/Kieft/Dijkshoorn etc en ben het nog steeds niet beu. Ben ook niet erg geinteresseerd in de mening/analyse van deze twee heren om eerlijk te zijn :+ Denk trouwens dat dit meer op Studio voetbal zal lijken...

18. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Zelfspot van Toine _O_

19. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Wel vreselijk geacteerd overigens. Zonder gasten lijkt het me niet zo sterk worden. Misschien kunnen ze Cruijff strikken als analist:+

20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Park is echt tien keer beter dan Dirk Kuyt. Vraag me wel af of ie dat nú ook nog is, maar Kuyt is never nooit zo goed geweest als Park is geweest bij United.

Deel Deze Pagina