Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    verrassend :p
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik irriteer me aan de suggestieve opmerkingen die hier gemaakt worden, met als doel een member in diskrediet te brengen. Mag ik dat zeggen? Ik zeg het gewoon, ik vind dat irritant en het moet gewoon stoppen. Graag weer gewoon normale argumenten en discussies.
     
  3. brogum

    brogum dotgamer

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nu de derde keer dat je mij de mond probeert te snoeren met de opmerking fanboy...

    De pot verwijt de ketel hier wellicht??

    Omdat je mij opviel ben ik inderdaad in jou geschiedenis gedoken en toen werd mij vermoeden helaas sterker ipv zwakker. Dan mag ik jou dat vragen toch?? Directe antwoorden heb ik nog weinig gekregen van je..
     
  4. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Dit is toch een Xbox vs PS4 topic?

    Ben het wel eens met Cyrax.
     
  5. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Misschien is het dan handiger om het hele Xbox one vs PS4 topic te wissen, want je promoot immers het bestaan van een alternatief op de Xbox. Idem voor de sony sectie in dat geval
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Btw was toen straks dus bij Nedgame hier in Amersfoort. En die gast achter de balie zei dat het verplichten van aanbetalen vanuit Sony en MS komt. Omdat ze eigenlijk precies wilde weten wie echt een console gaan halen. En de vraag precies willen weten omdat beide consoles echt limited worden op de launch. Gaan Wii taferelen worden haha.
     
  7. brogum

    brogum dotgamer

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Versus (VS) is niet het zelfde als promoten.. Ruimte voor discussie moet er altijd zijn IMO:b:
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Kun je misschien gewoon lekker nokken met je nonsens? Het is echt heel vervelend en je doet het alleen om hem in diskrediet te brengen. Ga lekker inhoudelijk discussieren, niet zo op de man spelen omdat iemand een andere mening heeft dan jij. Check de stemming, er zijn er meer op deze site die de PS4 verkiezen boven de ONe. So what?
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ...
     
  10. brogum

    brogum dotgamer

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij deze Gamemania werd mij geen aanbetaling gevraagd.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal het even navragen want mij bestelling stond er ook zonder aanbetaling bij Nedgame. Maar door de vele geruchten heb ik ze toch even gemailed en toen zeiden ze idd dat je moest aanbetalen om hem op "day one' te hebben.
     
  12. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Omdat ik graag een discussie aangaat betekent niet dat ik Sony promoot.

    Ik geef antwoord op je aparte vragen.

    "Kan jij uitleggen waarom je pas kort lid bent": Ik kijk al langer mee, en toen vond ik tijd dat ik me eens moest aanmelden.

    "als avatar een controller hebt van de PS4": Dit omdat ik een voorkeur voor PS4 heb, maar dat weet iedereen. (dat mag ik ook tonen, heb niet in de regelementen gezien dat het verboden is)

    "je voornamelijk actief bent in de VS thread en de Xbone thread" omdat ik graag de discussie aan gaat.

    "Je geeft mij namelijk het idee geeft dat je Sony aan het promoten bent op een xboxsite, Waarom??" dat is geheel jouw eigen gedachte gang, uiteraard mag je dat denken, maar ik heb eerlijk gezegd beetje het idee dat je een beetje gepikeerd ben omdat ik je een fanboy noemde, nadat je over Gaystation begon (sarcastisch of niet)

    XBW is in mijn ogen de beste Nederlandse game forum, er komen hier normale mensen (tenminste tot ongeveer 20 minuten geleden dacht ik dat) die op niveau kunnen discussieren.

    Mijn doel is nogmaals niet om iemand te overtuigen om een PS4 te halen, ik laat iedereen kiezen wat hij of zij wil, mocht ik PS4 promoten zou ik dat namelijk wel doen.



    Thanks @ Cyrax en Up.


    Edit: Als de mods/admins willen dat ik mijn avatar wijzig dan zou ik dat doen.
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2013
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat heb ik ook met de PS4 gehad bij de Gamemania.
     
  15. brogum

    brogum dotgamer

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Leer ook eens mijn mening te respecteren dan, want nu doe je precies hetgeen tegen mij waar je mij van verwijt.:{

    Het wordt een wedstrijdje laatste woord hebben zo..:mad:
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Trouwens, het heet wel Xboxworld. Maar heb vind het ook niet echt Xbox georiƫnteerd. Vind ik juist leuker zo.
     
  17. brogum

    brogum dotgamer

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankjewel voor je uitgebreide motivatie ik ga er een eind aan breien.

    Ik was inderdaad gepikeerd omdat je mij een fanboy noemde wat in mijn beleving reuze meevalt.

    Ik zal je zeker nog wel tegenkomen, dus fijne avond en tot de volgende keer:b:
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Heb je daar moeten aanbetalen nu?
     
  19. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Overigens las ik op neogaf dat de ps4 de xbone 4:1 eruit verkoopt in de pre-order. Ik kijk er niet gek van op. De xbone heeft veel negatieve aandacht gehad en Nederland (en Belgie for that matter) zijn altijd playstation landen geweest.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol ik zeg check vanaf post #4956 en onwards. :+
     

Deel Deze Pagina