Omdat ik graag een discussie aangaat betekent niet dat ik Sony promoot.
Ik geef antwoord op je aparte vragen.
"Kan jij uitleggen waarom je pas kort lid bent": Ik kijk al langer mee, en toen vond ik tijd dat ik me eens moest aanmelden.
"als avatar een controller hebt van de PS4": Dit omdat ik een voorkeur voor PS4 heb, maar dat weet iedereen. (dat mag ik ook tonen, heb niet in de regelementen gezien dat het verboden is)
"je voornamelijk actief bent in de VS thread en de Xbone thread" omdat ik graag de discussie aan gaat.
"Je geeft mij namelijk het idee geeft dat je Sony aan het promoten bent op een xboxsite, Waarom??" dat is geheel jouw eigen gedachte gang, uiteraard mag je dat denken, maar ik heb eerlijk gezegd beetje het idee dat je een beetje gepikeerd ben omdat ik je een fanboy noemde, nadat je over Gaystation begon (sarcastisch of niet)
XBW is in mijn ogen de beste Nederlandse game forum, er komen hier normale mensen (tenminste tot ongeveer 20 minuten geleden dacht ik dat) die op niveau kunnen discussieren.
Mijn doel is nogmaals niet om iemand te overtuigen om een PS4 te halen, ik laat iedereen kiezen wat hij of zij wil, mocht ik PS4 promoten zou ik dat namelijk wel doen.
Thanks @ Cyrax en Up.
Edit: Als de mods/admins willen dat ik mijn avatar wijzig dan zou ik dat doen.
Laatst bewerkt: 9 aug 2013