Ik ben, op verzoek van de organisatie, bezig met een drietal basissetups voor mensen die het upgraden/tunen liever aan een ander overhouden.
Dit worden een Renault Clio met nadruk op grip, een SEAT Leon die overall gewoon goed wordt en een nog nader te kiezen auto met de nadruk op snelheid.
Deze setups komen uiteindelijk (gratis) wanneer ze klaar zijn in m'n winkel te staan voor iedereen om te downloaden en gebruiken. Totdan plaats ik zo nu en dan een van de auto's (Work in Progress) in de
Club Garage waar ze getest kunnen worden en ik natuurlijk ook graag feedback ontvang.
Ik plaats er zodadelijk m'n ('overall') Seat in, die al tot beste aardige tijden in staat is
Ik reed er 54.971 mee op Suzuka East en 1:32.776 op Road Atlanta Long.
@ Misja
Kun je mijn Seat eens proberen, kijken of die fijner rijdt? Zo ja dan kunnen we samen eens naar jou Seat kijken als je wil (of je gaat met de mijne rijden
), zo nee dan komen we er met z'n tweeën niet uit qua Seat en moet je misschien een andere auto bekijken
(Ik ga geen grapjes maken dat de Seat toch een halve Golf is en je net zo goed in de Golf kunt rijden :b: )
EDIT: Ben je al lid van de XBWf carclub?
Klik om te vergroten...