De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Balo kan meteen even die nieuwe PSV verdediging testen.

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Louis mag Van der Wiel niet. Nog geen één keer geselecteerd. Dat smoesje van 'hij moet elke wedstrijd spelen' gaat ook niet op aangezien hij dat al meerdere keren opzij heeft gezet voor bijv. spelers als Cillessen en Lens. Hij maakt er eigenlijk een zooitje van.

3. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ach Louis moet meerdere spelers niet. Denk aan Sneijder. Daarnaast wil Louis lekker populair doen door steeds nieuwe jongens te blijven selecteren.

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Waarom? Sneijder is niet fit en uit vorm. Laat hem maar hard trainen om weer fit te geraken, om daarna op het WK te shinen. Hem nu 'belonen' met een selectieplek zou ik ook raar vinden. Ik vond hem in de afscheidswedstrijd van Van Bommel ook echt niet om aan te zien. Dikkig, traag en log mannetje dat moeite had om Wijnaldum en Maher bij te houden in de sprints.

Schaars speelt al drie wedstrijden erg goed, samen met Rekik eigenlijk het duo dat het beste speelt bij PSV. Schaars is altijd in beweging, doet geen gekke dingen, maar heeft wel een strakke inspeelpass en coacht zowel aanvallend als verdedigend een hoop. Dat had ik allemaal niet verwacht.

Wijnaldum speelt ook weer beter, dus dat begrijp ik ook wel. Hetzelfde geldt voor Maher die zijn draai nog niet gevonden heeft en dus naar Jong Oranje gaat.

Risico is wel dat we nog maar één jaar zitten voor het WK en er gauw toch wel een vast team moet komen te staan en we niet moeten blijven wisselen met spelers die twee weken goed spelen. Maher moet dus bijvoorbeeld terug, IMO.

Op dit moment: (als spelers niet ineens een geweldig seizoen gaan draaien bijvoorbeeld)
    Ik vraag me overigens af of Van Ginkel naar het WK gaat, als Louis zich houdt aan het 'niet spelen = geen Oranje'-beleid. Bovenstaande doorstreepten zijn soiweso al geen WK-materiaal. Dat gevoel heb ik trouwens ook bij BMI, Vlaar en De Vrij. Maar ja, dan blijft er weinig over.

5. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    De Vrij vind ik persoonlijk helemaal niks. Ben benieuwd hoe Viergever het blijft doen op LB. Goed voor de concurrentie op die positie als hij ook aan de deur gaat kloppen. Voorlopig snap ik wel dat Daley de eerste keuze is.

Ik zou een centrum met Vlaar en BMI nog niet eens heel slecht vinden denk ik. Maar goed, als Rekik en Bruma de komende wedstrijden goed blijven spelen zitten die er ook binnen no-time bij. Dat zal dan ten koste gaan van Mathijssen sowieso; die natuurlijk al lang geen oranje materiaal meer is.

Ik zou zo spelen met deze selectie:
    -----------Vorm-----------
    --Janmaat-Vlaar-BMI-Blind--
    Van Ginkel-Strootman-VdVaart
    -Lens---Van Persie--Robben-

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    "Chelsea's B team Vitesse Arnhem", lol. :D

Dat is alweer nummer 3 na de 19-jarige Lucas Piazon (interessante speler!) en de 18-jarige Cuevas. Talentjes! :)

Cuevas is een linksback of linkermiddenvelder, Piazon een aanvallende middenvelder (zwervertje, kan overal uit de voeten volgens mij) en Traoré een middenvelder.

Nog niet eerder gezien, kippenvelmomentjes:
    [yt]y9HiOcI1j3c[/yt]

Laatst bewerkt: 9 aug 2013
  7. Seh

Seh Guest

De Guzman is een goede middenvelder die er sowieso bij hoort imo.

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik vind hem niet veel speciaals.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ben ik nou gek of zend dat godvergeten Fox sports nou alleen roda-cambuur uit en is Nac-SCH niet te kijken op tv?

het is dat ik er bijna niks voor betaal want anders was ik echt over de zeik nu :+

edit:// laat maar, ik heb me een dag vergist , het is nog helemaal geen zaterdag :D

krijg je ervan als je een week vrij hebt, zat ik me dus voor niks te verheugen op een wedstrijd

Laatst bewerkt: 9 aug 2013
  10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Je weet dat Nac SCH morgen is? :+

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik wist dat het 10 augustus was maar dacht dus dat dat vandaag was :+

Sneek week he, ik herstel niet meer zo snel als vroeger

12. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Marcelo per direct naar Hannover 96 voor 2,5 miljoen.

13. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Zijn ze gek 8)

14. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Wel leuk voor het doelsaldo in de Bundesliga. :+

15. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    8)

16. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dachten ze soms die van Real binnengehaald te hebben?

17. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Feyenoord schijnt te onderhandelen met Anderlecht om Armenteros een jaar te huren.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zou leuk zijn voor feyenoord maar wel kut voor armenteros, die kan daar blijkbaar geen potten breken?

19. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Dan hebben ze in ieder geval een alternatief voor Pelle. Armenteros is meer een meevoetballende spits.

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij zit ie daar bij het tweede elftal.

Deel Deze Pagina