Ik had nog een registratiecode voor een 3DS XL liggen en had deze op MP gezet, zojuist verkocht voor € 25 Maar die persoon kan dan 1 keer gratis Animal Crossing downloaden begrijp ik?
Piet koopt Animal Crossing in de winkel en kan een code aanvragen voor zijn vriend -> Vriend moet hiervoor wel vanaf 7 augustus een 3DS XL hebben gekocht en geactiveerd -> Piet krijgt code voor Animal Crossing en geeft aan vriend -> Vriend gebruikt code en kan Animal Crossing New Leaf gratis downloaden -> Vriend kan nu eventueel een nieuwe code van Animal Crossing aanvragen voor iemand anders, maar moet op zelfde manier als hoe Piet begon. Beetje duidelijk? Eerst gaf Nintendo aan dat het ook met een normale 3DS kon, maar blijkt dus alleen te werken indien je een 3DS XL hebt geactiveerd vanaf 7 augustus.
Iemand die Dream Team Bros. al gespeeld heeft? Ik was een groot fan van Superstar Saga en Partners in Time, deze zal ook wel in mijn straatje passen, of niet?
Ik heb de game nog niet uitgespeeld, maar wel al veel tijd in zitten. De game is qua gameplay te vergelijken met door jou genoemde titels. Wel is deze langer (misschien langdradiger), maar speelt net als zijn voorgangers. Ik vermaak me er wel mee, net als met de voorgaande delen.
Oh snap. Harvest Moon A New Beginning komt over twee weken zie ik, aaaaah. Ik heb al een haat/liefde verhouding met Animal Crossing, Harvest Moon is nog erger. Harvest Moon Friends of Mineral Town echt kapot gespeeld vroeger.
Ik begin niet meer aan die shit. Animal Crossing had me laatst te pakken, snel het spel verkocht want ik vergat de hele wereld om me heen.
Donkey Kong aan het spelen... Damn, die is toch wel een stuk pittiger dan Mario. Eerste level wel 10x dood gegaan
ha ha...ja dat ken ik. vorige AC had ik dat ook. ik speelde me suf, en mijn ex vond het maar niets. totdat zij het eens ging proberen...daaaaag ds.
Heb vandaag de 3DS XL gekocht. Er is zeker niemand die nog een code voor Animal Crossing over heeft? ;P Zag het op Club Nintendo staan. Ik me vanaf nu vooral richten op Monster Hunter
Mario and Luigi dream team uitgespeeld. Volgens de ingame-teller 38 uur en nog wat over gedaan. Leuk spel, op sommige momenten wordt het ietwat langdradig, vooral in het begin met veel tutorials en een paar momenten tussendoor die naar mijn gevoel iets te ver worden doorgetrokken. Boss-fights zijn afwisselend met normale bosses en gigantische gevechten, waarbij je de 3ds als een boek moet vasthouden. Wel had er wat meer mogen worden gedaan met Antasma. Voor de rest een aanrader als je de voorgaande delen uit de reeks ook wist te waarderen. Misschien niet het beste deel, maar nog steeds een goede game.