1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo 3DS [Deel 2]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Actie is toch alleen op 3DS XL? Daarvoor heb ik geen codes.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Aww, bummer =(

3. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik had nog een registratiecode voor een 3DS XL liggen en had deze op MP gezet, zojuist verkocht voor € 25 :)

Maar die persoon kan dan 1 keer gratis Animal Crossing downloaden begrijp ik?

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Dan moet ie wel van iemand die code krijgen...? Ik snap het ook niet precies.

5. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Piet koopt Animal Crossing in de winkel en kan een code aanvragen voor zijn vriend -> Vriend moet hiervoor wel vanaf 7 augustus een 3DS XL hebben gekocht en geactiveerd -> Piet krijgt code voor Animal Crossing en geeft aan vriend -> Vriend gebruikt code en kan Animal Crossing New Leaf gratis downloaden -> Vriend kan nu eventueel een nieuwe code van Animal Crossing aanvragen voor iemand anders, maar moet op zelfde manier als hoe Piet begon.

Beetje duidelijk? :+
    Eerst gaf Nintendo aan dat het ook met een normale 3DS kon, maar blijkt dus alleen te werken indien je een 3DS XL hebt geactiveerd vanaf 7 augustus.

6. TeeJay

TeeJay Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Iemand die Dream Team Bros. al gespeeld heeft? Ik was een groot fan van Superstar Saga en Partners in Time, deze zal ook wel in mijn straatje passen, of niet?

7. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb de game nog niet uitgespeeld, maar wel al veel tijd in zitten. De game is qua gameplay te vergelijken met door jou genoemde titels. Wel is deze langer (misschien langdradiger), maar speelt net als zijn voorgangers. Ik vermaak me er wel mee, net als met de voorgaande delen.

8. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Oh snap. Harvest Moon A New Beginning komt over twee weken zie ik, aaaaah. Ik heb al een haat/liefde verhouding met Animal Crossing, Harvest Moon is nog erger. Harvest Moon Friends of Mineral Town echt kapot gespeeld vroeger. :+

9. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik begin niet meer aan die shit. Animal Crossing had me laatst te pakken, snel het spel verkocht want ik vergat de hele wereld om me heen.

10. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Donkey Kong aan het spelen... Damn, die is toch wel een stuk pittiger dan Mario. Eerste level wel 10x dood gegaan 8)

11. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ha ha...ja dat ken ik. vorige AC had ik dat ook. ik speelde me suf, en mijn ex vond het maar niets. totdat zij het eens ging proberen...daaaaag ds.

12. Red Viper

Red Viper Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag de 3DS XL gekocht. Er is zeker niemand die nog een code voor Animal Crossing over heeft? ;P Zag het op Club Nintendo staan.

Ik me vanaf nu vooral richten op Monster Hunter :D

13. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Mario and Luigi dream team uitgespeeld. Volgens de ingame-teller 38 uur en nog wat over gedaan. Leuk spel, op sommige momenten wordt het ietwat langdradig, vooral in het begin met veel tutorials en een paar momenten tussendoor die naar mijn gevoel iets te ver worden doorgetrokken. Boss-fights zijn afwisselend met normale bosses en gigantische gevechten, waarbij je de 3ds als een boek moet vasthouden. Wel had er wat meer mogen worden gedaan met Antasma.
    Voor de rest een aanrader als je de voorgaande delen uit de reeks ook wist te waarderen. Misschien niet het beste deel, maar nog steeds een goede game.

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

huh

is 28 augustus het nieuwe 1 april?

15. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Why?:confused:

Wat een lelijk ding.

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dit kan toch niet echt zijn?
    Ziet eruit als kinderspeelgoed wat je bij de Bart Smit vindt.

17. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja, totaal nutteloos ook....moet fake zijn. De naam alleen al.:lol:

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Deze trailer is ook zo apart dat het wel nep moet zijn.

19. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
  20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

Deel Deze Pagina