Ik weet het nog niet. Pre-order wss niet. Weet ook nog niet of ik em op release dag ga kopen bij een winkel. Exemplaren op de plank zijn er sowieso altijd wel.
MM en Saturn hoeven zich nog niet druk te maken over preorders blijkbaar. Daar kan je nog gerust bestellen nu. Dus als je nog een preorder zoekt.
Wel erg vreemd dat MM zich niet druk hoef te maken om Pre-orders, niet echt mijn zaak voor consoles etc. Maar hebben zij dan zo een grote voorraad?
Ja, meestal wel. Zo had ik toendertijd mijn 360 gehaald. Ik had hem gepre-orderd maar die winkel kreeg er niet genoeg binnen, dat wist ik de dacht voor de release al. Toen stond ik net voor de opening van de MM voor de deur. Het was GIGANTISCH druk daar, al die gasten rennen naar boven waar de gamesafdeling was. Ik ben te stoer om te rennen, dus ik liep rustig met een maatje naar boven, er stonden hele pallets vol. Echt heel bizar. Maar goed, ook zij krijgen wat Sony of MS ze wil geven. Ik begrijp dat Sony wel een aantal consoles in elke winkel wil zien liggen voor de losse verkoop. Ik verwacht dat iedereen die gewoon die dag een beetje vroeg tijd heeft, gewoon een PS4 kan kopen.
Aha ja logisch ook! wel aardig gek dat mensen voor een console ( ik ook hoor) zo lijp doen. Had toen der tijd bij Gameshop de 360 besteld met de nachtlaunch, 10 uur daar aanwezig en nummer 3 van de 150 aanwezig daar. Nou ik ging wel met me bevroren poten naar binnen rennen hoor maar goed was toen ook een stuk jonger.
Kinect hoeft niet meer verplicht plugged in te zijn, woehoe! http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=650355
Bij de PS4 ook niet....en daar hoef je hem ook niet verplicht er bij te kopen...woohoo. Nog steeds de grootste reden dat ik geen xbox meer wil...verplicht kinect erbij (ik kan echt geen reden verzinnen waarom ik kinect zou willen).
Deze 180 had ik niet verwacht. Behoorlijk groot nieuws en daarmee is iig mijn grootste zorg mbt de x1 weg genomen. Op welke punten is MS nu teruggekomen op eerdere beslissingen? - headset - used games etc - Kinect moet ingeplugd zijn Kunnen indie devs al zelf publishen? Goed dat MS zo luistert, maar wel zorgwekkend dat ze blijkbaar ook niet heel goed weten wat het publiek wil.
Pfff, ja dat bedoel ik dus. Ik heb een schijthekel aan Kinect en hoeft dus niet verplicht aangesloten te worden, maar je moet 'm wel kopen. Wat moet ik met die troep? Bied dan gelijk een Kinectloos pakket aan voor 100 piek minder... echt altijd zo rommelig bij MS met dit soort dingen!
Ja en doorverkopen gaat ook niet werken want iedereen heeft zo'n ding...compleet nutteloos dit. - Tapatalk
Ja volgens mij is dat self publishing ook al rond ik weet niet wat ik van dit laatste kinect verhaal vind.. ik ben geen fan van de originele kinect maar dat komt vooral omdat er gewoon geen echt leuke games voor zijn en de enige manier om dat volgens mij wel voor elkaar te krijgen is om te zorgne dat iedereen zon ding heeft en hem altijd aangesloten heeft staan zodat de ontwikkelaars er voor 100% uit kunnen gaan dat het ding er staat Maar nu laten ze dat weer half los en dan veroordeel je de kinect weer tot party game gadget en veredelde afstandsbediening... weet niet of dit nu jammer is voor de games of dat we gewoon toe moeten juichen dat MS in ieder geval wel luisterd
Totdat een vette AAA titel, 1 minifunctie van kinect nodig heeft en dan kan je hem weer proberen terug te kopen..