1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het nog niet. Pre-order wss niet. Weet ook nog niet of ik em op release dag ga kopen bij een winkel. Exemplaren op de plank zijn er sowieso altijd wel.
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ligt eraan wat je wilt....bij PS4 zou ik de gok niet durven nemen....
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    MM en Saturn hoeven zich nog niet druk te maken over preorders blijkbaar. Daar kan je nog gerust bestellen nu. Dus als je nog een preorder zoekt.
     
  4. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Wel erg vreemd dat MM zich niet druk hoef te maken om Pre-orders, niet echt mijn zaak voor consoles etc.
    Maar hebben zij dan zo een grote voorraad?
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, meestal wel. Zo had ik toendertijd mijn 360 gehaald. Ik had hem gepre-orderd maar die winkel kreeg er niet genoeg binnen, dat wist ik de dacht voor de release al. Toen stond ik net voor de opening van de MM voor de deur. Het was GIGANTISCH druk daar, al die gasten rennen naar boven waar de gamesafdeling was. Ik ben te stoer om te rennen, dus ik liep rustig met een maatje naar boven, er stonden hele pallets vol. Echt heel bizar.

    Maar goed, ook zij krijgen wat Sony of MS ze wil geven. Ik begrijp dat Sony wel een aantal consoles in elke winkel wil zien liggen voor de losse verkoop. Ik verwacht dat iedereen die gewoon die dag een beetje vroeg tijd heeft, gewoon een PS4 kan kopen.
     
  6. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Aha ja logisch ook! wel aardig gek dat mensen voor een console ( ik ook hoor) zo lijp doen.
    Had toen der tijd bij Gameshop de 360 besteld met de nachtlaunch, 10 uur daar aanwezig en nummer 3 van de 150 aanwezig daar.
    Nou ik ging wel met me bevroren poten naar binnen rennen hoor;) maar goed was toen ook een stuk jonger.:cool:
     
  7. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Grizzel NL

    Grizzel NL Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
  9. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Bij de PS4 ook niet....en daar hoef je hem ook niet verplicht er bij te kopen...woohoo.

    Nog steeds de grootste reden dat ik geen xbox meer wil...verplicht kinect erbij (ik kan echt geen reden verzinnen waarom ik kinect zou willen).
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2013
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Deze 180 had ik niet verwacht. Behoorlijk groot nieuws en daarmee is iig mijn grootste zorg mbt de x1 weg genomen. Op welke punten is MS nu teruggekomen op eerdere beslissingen?

    - headset
    - used games etc
    - Kinect moet ingeplugd zijn


    Kunnen indie devs al zelf publishen? Goed dat MS zo luistert, maar wel zorgwekkend dat ze blijkbaar ook niet heel goed weten wat het publiek wil.
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Pfff, ja dat bedoel ik dus. Ik heb een schijthekel aan Kinect en hoeft dus niet verplicht aangesloten te worden, maar je moet 'm wel kopen. Wat moet ik met die troep? Bied dan gelijk een Kinectloos pakket aan voor 100 piek minder... echt altijd zo rommelig bij MS met dit soort dingen!
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja en doorverkopen gaat ook niet werken want iedereen heeft zo'n ding...compleet nutteloos dit.

    - Tapatalk
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja volgens mij is dat self publishing ook al rond

    ik weet niet wat ik van dit laatste kinect verhaal vind..

    ik ben geen fan van de originele kinect maar dat komt vooral omdat er gewoon geen echt leuke games voor zijn

    en de enige manier om dat volgens mij wel voor elkaar te krijgen is om te zorgne dat iedereen zon ding heeft en hem altijd aangesloten heeft staan zodat de ontwikkelaars er voor 100% uit kunnen gaan dat het ding er staat

    Maar nu laten ze dat weer half los en dan veroordeel je de kinect weer tot party game gadget en veredelde afstandsbediening...

    weet niet of dit nu jammer is voor de games of dat we gewoon toe moeten juichen dat MS in ieder geval wel luisterd
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, precies... die blijft gewoon compleet nutteloos in de doos zitten! :+
     
  15. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    kunt hem ook verkopen!
     
  16. Seh

    Seh Guest

    Aan wie? Mensen die twee Kinects willen?
     
  17. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Jah! eentje in je xbox andere aan je pc
     
  18. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Totdat een vette AAA titel, 1 minifunctie van kinect nodig heeft en dan kan je hem weer proberen terug te kopen..
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dan koop jij mijn Kinect over, voor hoeveel wil je hem hebben?! :+
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, wat een figuur is het ook! :+
     

Deel Deze Pagina