De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Begroting schijnt drastisch achteruit te zijn gegaan, vandaar de leegloop.

Die bouassafa (?) is ook vertrokken, net zoals 4 andere spelers.

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    De miljardair heeft de geldkraan dichtgedraaid

Hebben ook 3 russen voor 45 miljoen aan Dinamo Moskou verkocht waar onder volgens mij eentje die ze juist deze zomer nog van Dinamo hadden gekocht:lol:

3. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ze kochten inderdaad Kokorin voor 22 miljoen. Zat drie weken en wordt nu weer teruggetrapt naar Dinamo. :lol:

4. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Het zal Kokorin weinig uitmaken denk ik, want die is er financieel vast niet slechter van geworden.

5. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    NEC training morgen afgelast. Pastoor zal wel de eerste trainer worden die ontslagen gaat worden.

6. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Hadden ze al aan het eind van het seizoen moeten doen. Heeft nu al 15 wedstrijden niet gewonnen in de eredivisie geloof ik. Nou, dan hadden ze hem na 12x geen overwinning best kunnen ontslaan en een frisse start kunnen maken.

Zelfde geld voor ado. Stein heeft maar heel weinig punten gepakt de 2e seizoenshelft en nu ook alweer 2x verloren. Vanmiddag word de 3e bij nac uit en dan ben ik ook benieuwd hoe het afloopt. Supporters zijn al een lange tijd niet tevreden over hem omdat er altijd excuses zijn voor slecht spel en er na 2 jaar nog geen lijn in het spel te ontdekken is, alleen maar lange ballen.

Benieuwd hoe het allemaal afloopt!

7. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
  8. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    De veldschoenen van Mizuno zijn altijd wat breder dan Nike en Adidas, houdt daar wel rekening mee. Anders bestel je ze toch op Zalando? Als ze te groot of te klein zijn kun je ze zo terug sturen.

Ik heb vorig jaar Joma's gehad, waren ook erg fijne schoenen :)

9. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Osvaldo voor twintig miljoen naar Southampton. 8)

10. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ja like WTF 8)

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Uitstekende spits hoor. Goed gehandeld van Sabatini ook. Was een enfant terrible geworden bij Roma, dus dan is 20 miljoen een schitterend bedrag.

12. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Tottenham... als Liverpool met een speler gelinkt wordt duurt het maar max 24 uur voordat Tottenham er ook bij genoemd wordt. 8)

13. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik zou, nofi, ook liever naar Spurs gaan op dit moment, dan naar Liverpool. Spurs hebben best een toffe selectie nu, zelfs al zou Bale nog weggaan.

14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Die column van van Hanegem :lol:

Die man kun je ook steeds minder serieus nemen. :D Natuurlijk, Krikic heeft nog weinig potten kunnen breken, maar na 3 ronden al concluderen dat het niets is en Jozefzoon een stuk hoger aanschrijven?

Laatst bewerkt: 19 aug 2013
  15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nou ja, de tweede helft was ook wel zo slecht dat je er verder niet zoveel over kan vertellen. Daar heeft Willem voor het eerst in jaren dan wel weer eens een punt :+

En ik moet zeggen dat ik ook meer al had verwacht van Bojan, is voor eredivisie begrippen toch best wel een naam

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    De geloofwaardigheid van Willems columns stopte al drie jaar geleden toen hij vond dat de directe tegenstander van Suarez geen geel mocht krijgen omdat er dan niks meer aan zou zijn. Bij de kop van dat artikel wist ik eigenlijk al meteen van wie het kwam.

Aan de ene kant voetbalt Bojan soms zo lekker simpel en is hij betrokken bij veel combinaties voorin, aan de andere kant kan je hem totaal niet met een man in zijn rug aanspelen want dan is hij de bal kwijt. Het is een echte combinatievoetballer (typisch Barca) maar dat laatste zou je dan toch ook moeten beheersen. En een echte buitenspeler is het verder sowieso niet.

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Bovendien is hij lang geblesseerd geweest voordat hij naar Ajax kwam. Laat hem wat wedstrijdritme opdoen en beoordeel hem na de winterstop. Het is voor hem ook wennen in een nieuw land met een totaal andere taal.

Je ziet bij vlagen dat het echt een heel goede voetballer is, alleen is hij natuurlijk geen echte rechtsbuiten. Het liefst staat ie in de spits en daar zou ik hem dan ook graag snel een keer zien spelen.

18. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Wie zet je dan rechtsbuiten?

Fischer-Bojan-Schone

Ik zou Bojan eens met Siem in de aanval willen zien staan, zoals Van Persie-Rooney. :+

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Er moet sowieso nog een buitenspeler bij komen eigenlijk.

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    die vlagen zie ik zelfs nog niet. Lijkt technisch gewoon niet zo sterk.

Deel Deze Pagina