De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Red Viper

Red Viper Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar hij komt waarschijnlijk pas in januari, omdat CSKA hem nog niet wil laten gaan. In januari is z'n contract afgelopen.

Laatst bewerkt: 20 aug 2013
  2. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
  3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Lekker hoor. :)

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Milan heeft helemaal niemand binnen en dat verhaal van Eriksen heb ik nog helemaal uit geen enkele Italiaanse bron vernomen, dus dat zou ik met een korreltje zou nemen. Zeker aangezien Milan 0,0 euro's heeft en met het geld dat ze eventueel d.m.v. CL hebben hoogstwaarschijnlijk voor Honda (direct) en Ljajic gaan.

1-1 :)

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    Komt blijkbaar bij de Telegraaf vandaan... Laat dus maar. :+

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Tweede helft is wel echt kut.

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
  8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Moet zeggen dat met name Schaars me niet tegenvalt bij PSV. Zo'n speler had Ajax ook wel kunnen gebruiken op het middenveld.

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Leuke wedstrijd. PSV was helft één duidelijk de betere, Milan was dat in de tweede helft. Terechte eindstand en leuk dat PSV nog kans maakt mét Bakkali in de terugwedstrijd.

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb genoten van Park. Hij liep overal, werkte kei hard en was sterk aan de bal (twee geweldige aannames), onze Three-Lung Park. Leuke concurrentie met Bakkali en - de tegenvallende - Depay.

Milan speelde wel heel erg catenaccio in de eerste helft. Tweede helft een stuk gevaarlijker met vooral momenten van klasse bij Balotelli en El Farao. Eerstgenoemde speelde wel ongelofelijk irritant met z'n schwalbes.

Genoten van dit PSV. Eerste helft erg leuk, tweede helft lastig.

Ps; ik heb kunnen kijken!! Fransman zo ver gekregen! :D

11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Milan speelde geen catenaccio. PSV dwong ze gewoon terug en dan moeten ze verdedigen.

Ik word daar wel 'ns een beetje moe van, als ik eerlijk ben. Zeker omdat je je eigen ploeg tekort doet in dit geval. Het was hún verdienste namelijk dat Milan terug moest.

12. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    El Farao toonde weer z'n klasse, lekkere aannames.

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Heerlijke goals van Sociedad bij dat graf Lyon :D

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    PSV moet wel uitkijken, zie dit in de uitwedstrijd nog wel mis gaan. Ik vind het niet gek dat PSV in het begin de betere was, dit was dan ook de eerste officiële wedstrijd van Milan. Ik kan genieten van het offensieve spel van PSV maar hoeveel uitgespeelde kansen hebben ze nou gehad? Ze scoren via een blunder van de keeper, dit had ik wel beter verwacht na het vertoonde spel van de afgelopen weken.

15. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Vroege 1-0 en dan mexes en zapata kapot counteren. Het is voetbal alles kan... Zo stoer wat lyon over zich heenkreeg vanavond kan ik goed van genieten!

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het werd ook minder toen Park er uit ging idd, zag je meteen dat Milan makkelijker het middenveld over kwam

En ik ben het met Nera eens dat je PSV te kort doet als je zegt dat Milan catenaccio speelde.

Dat was volgens mij niet de intentie maar PSV zat er de hele tijd goed op en dan moet je gewoon naar achter en af en toe er snel uit zien te komen

moet zeggen dat Milan dat dan wel weer goed deed en toch nog wel erg gevaarlijk was. Ook al vond ik PSV veel leuker spelen denk ik toch wel dat Milan duidelijk de betere kansen had

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Toch heb ik het gevoel dat Milan PSV flink onderschatte.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat geloof ik ook wel, PSV straalde gister best wat uit. Ze stonden niet als een stel jochies op t veld die klaar waren om geslacht te worden.

Zat niet veel ontzag voor Milan in, ze deden gewoon wat ze zelf moesten doen

vind t pijnlijk om te zeggen maar PSV heeft echt een leuk team zo :+

Tuurlijk gaan ze nog wel een paar keer nat maar die ploeg barst echt van het talent

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Het is leuk om te zien dat Maher eindelijk z'n draai te gaan vinden. Paar heerlijke pasjes en acties gezien. Zonde dat hij zijn grootste kans op de lat schoot nadat hij zo'n beetje alles les deed. Ook nog een geweldige volley gezien.

Volgens mij onderschatte ze PSV inderdaad. Mexes iig, die in de catacomben z'n team oppepte door te roepen dat ze tegen kindertjes speelden. En dan weggespeeld worden de eerste 45 minuten.. oeps :lol:.

Met Park, Bakkali en Depay heb je 3 leuke spelers voor de flanken. Ik vraag me af hoe Cocu het gaat doen.

Het duo Rekik - Bruma opgeroepen voor Oranje! Net als wederom Schaars en Gini. :)

20. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Net samenvatting gekeken. _O_

Deel Deze Pagina