Waarom? Ik dacht dat je 2 games kreeg. Nu lees ik weer berichten over 1 game + 25 euro korting op een volgende aankoop in de MS store vanaf 25 euro. Wat de beep is het nou?
Microsoft is gewoon idioot bezig. Leuk al die extra dingetjes en kortingen, maar ze schijten zo enorm hard in hun broek dat zelfs de mensen die hun One al hebben gepreorderd, cancellen. Een release in 13 landen tov de bijna 3x zoveel landen die betrekking hebben op Sony's ps4 launch is lachwekkend (aantal consoles buiten beschouwing gelaten, we weten toch allemaal dat het overal schaars gaat worden voor beide consoles).
Daarnaast komen steeds meer berichten dat de PS4 daadwerkelijk echt krachtiger is dan de One en dat zullen we nu nog niet zien, maar, afgaande op die berichten, wss in de toekomst.
MS heeft het vanaf het begin zwaar verneukt. Een roes van negatieve publiciteit en negatieve comments vanuit de community heeft dit opgeleverd. Alsof dat nog niet genoeg was, verplaatst MS een derde van de launch naar 2014. MS gaat dit voelen en hard ook.
Hun gebrekkige manier van communiceren gaat hun flink wat verlies qua pre-orders en ook verkoop opleveren want het is mij nog steeds allemaal volstrekt onduidelijk. Net als anderen hier. Het is toch te idioot voor woorden dat bij een release van een spelapparaat zo enorm veel onduidelijkheid bestaat?
Wanneer komt ie nou, met wat, wat krijg je nou gratis, wat niet, wel headset, geen headset, wat moet ik met Kinect, wat krijg ik nou met importeren, waar moet ik hem importeren, hoe moet ik dan betalen, omfg hoe werkt dat importeren, wat de fuck hoe steek ik Kinect in mn poepert blablabla. MS moet hun zaken op orde krijgen en snel ook. Sony maakt van al deze negatieve publiciteit goed gebruik en dat is ze gegund ook. MS had precies hetzelfde gedaan.
Laatst bewerkt: 22 aug 2013