1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja er zit een headset bij.
     
  2. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zit een headset bij en forza is van microsoft en COD niet dus verkopen ze die ook niet lijkt mij.
     
  3. ZeroDarkFive

    ZeroDarkFive Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    tnx nu snap ik het, weer wat wijzer geworden:)
     
  4. ZeroDarkFive

    ZeroDarkFive Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    besteld in duitsland bij de ms store

    hier het voorwaarden verhaaltje wat je te zien krijgt als je de One hebt besteld:

    Jetzt vorbestellen und die Xbox One am Erscheinungstag erhalten.
    Versandart
    UPS Standard service
    Sie bestellen ein neues Xbox One Entertainment-System und/oder entsprechendes Zubehör bzw. Spiele vor, die voraussichtlich im November 2013 erscheinen werden. Funktionen und Anforderungen können Änderungen unterliegen. Nur für den Gebrauch in Ländern ein Xbox One-unterstützt Xbox Live (nicht in allen Xbox Live Ländern). Breitbandinternet (es fallen Gebühren Ihres Internetanbieters an) und moderne TV-Hardware erforderlich. Eine höhere Internetgeschwindigkeit, Abonnements und/oder sonstige Voraussetzungen sind für einige Funktionen erforderlich. Sie müssen den Nutzungsbedingungen der Xbox zustimmen und eine beschränkte Garantie akzeptieren. Einige Spiele sind eventuell nicht übertragbar oder haben keinen Wiederkaufswert; die Spiele-Nutzung unterliegt bestimmten Einschränkungen. Weiterführende Information zu Xbox One erhalten Sie unter xbox.com/Vorbestellungen.Ihre Vorbestellung unterliegt den Vorbestellungsrichtlinien und den Verkaufsbedingungen des Microsoft Stores. Für die Vorbestellung wird eine Kreditkarte benötigt, die aber erst bei Versand Ihrer Bestellung belastet wird. Möglicherweise nimmt Ihre Bank aufgrund Ihrer Vorbestellung auf Ihrer Kreditkarte eine Vormerkung vor. Sie können Ihre Vorbestellung vor dem Versand des Artikels jederzeit stornieren. Die von Ihnen bereitgestellten Informationen unterliegen den Datenschutzbestimmungen des Microsoft Stores, die auf www.microsoftstore.com eingesehen werden können.

    je kunt het ook in google translate vertalen,maar ziet er niet uit dan ;)
     
  5. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Heeft er binnenkort iemand nog een ONE over die besteld is in duitsland? Ik wil hem namelijk daar ook gaan halen maar als ik voor jan doedel naar duitsland toe ga is het natuurlijk ook zonde :)
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Wat biedt je?
     
  7. ZeroDarkFive

    ZeroDarkFive Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0

    hihi,lol

    bij amazon.de kan je hem ook bestellen en dan als afleveringsadres Venlo kiezen.

    dan kan je hem daar net over de grens in duitsland bij een postkantoor ophalen.

    scheelt je weer paar uur rijden ;)
     
  8. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik neem aan dat je dan een creditcard nodig hebt en dat als je nu nog besteld geen garantie meer hebt op een ONE op de release date.
     
  9. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Hoe zit het trouwens bij microsoft.de . Wordt daar ook pas geld van je creditcard afgeschreven wanneer het pas verzonden wordt?
     
  10. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
  11. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    De Nederlandse Microsoftstore heeft ook nog een cadeaubon van €25 gegeven voor het uitstellen van de releasedatum. Mooi om een controller te bestellen :).
     
  12. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Maar, dat is alleen voor mensen die al een pre-order hadden lopen volgens mij. :)
    Als je nu alsnog besteld, krijg je deze cadeaubon dus niet.
     
  13. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat lijkt mij logisch. Ik vind het wel netjes dat ze dat nog geven.
     
  14. ZeroDarkFive

    ZeroDarkFive Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0

    dit is als je via paypal besteld:

    U heeft een bestelling geplaatst voor een bedrag van 499.99 EUR bij Microsoft Luxembourg S.a.r.l
    Houd er rekening mee dat dit geen directe afschrijving is.

    Het bedrag wordt afgeschreven van uw rekening als de webwinkel uw betaling verwerkt. Mogelijk ontvangt u meerdere e-mails terwijl de webwinkel uw bestelling verwerkt.

    Het bedrag wordt overgeschreven als de webwinkel uw betaling verwerkt.

    Eerst wordt geld gebruikt dat op dat moment op uw PayPal-rekening staat en pas daarna worden andere betaalbronnen gebruikt.
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Absoluut. Ik hoop dat ik nog een mailtje van Bol.com ontvang met een zelfde melding.
     
  16. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ok dat is wel beter

    Nog even een vraagje

    ik ben nu op de microsoft.de site

    moet ik hier nu gewoon Niederlande kiezen

    Land/Region auswählen
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.686
    Leuk Bevonden:
    17.894
    Waarom? Ik dacht dat je 2 games kreeg. Nu lees ik weer berichten over 1 game + 25 euro korting op een volgende aankoop in de MS store vanaf 25 euro. Wat de beep is het nou?

    Microsoft is gewoon idioot bezig. Leuk al die extra dingetjes en kortingen, maar ze schijten zo enorm hard in hun broek dat zelfs de mensen die hun One al hebben gepreorderd, cancellen. Een release in 13 landen tov de bijna 3x zoveel landen die betrekking hebben op Sony's ps4 launch is lachwekkend (aantal consoles buiten beschouwing gelaten, we weten toch allemaal dat het overal schaars gaat worden voor beide consoles).

    Daarnaast komen steeds meer berichten dat de PS4 daadwerkelijk echt krachtiger is dan de One en dat zullen we nu nog niet zien, maar, afgaande op die berichten, wss in de toekomst.

    MS heeft het vanaf het begin zwaar verneukt. Een roes van negatieve publiciteit en negatieve comments vanuit de community heeft dit opgeleverd. Alsof dat nog niet genoeg was, verplaatst MS een derde van de launch naar 2014. MS gaat dit voelen en hard ook.

    Hun gebrekkige manier van communiceren gaat hun flink wat verlies qua pre-orders en ook verkoop opleveren want het is mij nog steeds allemaal volstrekt onduidelijk. Net als anderen hier. Het is toch te idioot voor woorden dat bij een release van een spelapparaat zo enorm veel onduidelijkheid bestaat?

    Wanneer komt ie nou, met wat, wat krijg je nou gratis, wat niet, wel headset, geen headset, wat moet ik met Kinect, wat krijg ik nou met importeren, waar moet ik hem importeren, hoe moet ik dan betalen, omfg hoe werkt dat importeren, wat de fuck hoe steek ik Kinect in mn poepert blablabla. MS moet hun zaken op orde krijgen en snel ook. Sony maakt van al deze negatieve publiciteit goed gebruik en dat is ze gegund ook. MS had precies hetzelfde gedaan.
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2013
  18. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Als ik via Paypal ga betalen bij microsoft.de dan staat er dit bij paypal

    Door te klikken op de knop 'Akkoord en doorgaan' gaat u akkoord met en geeft u toestemming voor het gebruik van uw PayPal-rekening voor toekomstige betalingen aan Microsoft Luxembourg S.à.r.l.. U autoriseert Microsoft Luxembourg S.à.r.l. om het bijbehorende bedrag direct van uw PayPal-rekening af te schrijven. Deze betalingen worden gedaan in overeenstemming met het gedeelte 'Vooraf goedgekeurde betalingen' in de Gebruikersovereenkomst. Betalingen worden gedaan met uw standaardbetaalmethode, tenzij u een voorkeursbetaalmethode selecteert op uw PayPal-profielpagina. U kunt ook naar het gedeelte Mijn vooraf goedgekeurde betalingen van uw PayPal-rekening gaan om deze autorisatie op te heffen.

    Waarom zie ik daar staan dat het bedrag direct van je rekening wordt afgehouden ? Of klopt dat niet
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Klopt niet.

    Je autoriseert ze voor toekomstige betalingen

    dus je geeft bij Paypal aan dat MS 500 euro van je rekening af mag gaan schrijven op het moment dat zij dat willen doen.

    Zij gaan dat echter pas doen als ze je betaling gaan verwerken, dus als ze je console op gaan sturen


    Jij Authoriseert ze NU.

    Dus vanaf NU geef je MS toestemming om het af te schrijven, in theorie zouden ze het dus direct af kunnen schrijven als ze willen want ze zijn geauthoriseerd voor 500 euro. Maar MS geeft aan dat ze het pas gaan doen als ze je bestelling gaan verwerken (dus vlak voor je One op de bus gaat)
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2013
  20. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Aaah ok :), ik heb em inmiddels besteld bij microsoft.de . Blij dat ze hier nog wel de day one editie hebben. Hoe zou je trouwens je bestelling kunnen annuleren op microsoft.de. Niet dat het gaat gebeuren maar je weet maar nooit wat er nog gaat gebeuren
     

Deel Deze Pagina