De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
  2. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
  3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat is daar nou shocking aan? Dat gebeurt al zo lang als er gevoetbald wordt joh.

4. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Dat moet je aan de uploader vragen. :p

5. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Naar Chelsea ja. 8)

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Chelsea heeft ook wel echt zo'n speler nodig met Mata, De Bruyne, Lampard en Oscar voor de 10 en Mata, Hazard en Schürrle voor de flanken. 8)

Waarom post je het? :p

Laatst bewerkt: 23 aug 2013
  7. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
  8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Liverpool geïnteresseerd? Meh. Spurs dichtbij? Mwah, beter, maar nog steeds niet goed genoeg. Chelsea it is. 8)

Life story of Willian, die voor 35.000.000 naar Chelski gaat. Die hebben dan Willian, Hazard, Oscar, Mata, De Bruyne, Lampard, Schürrle, Ramires, Mikel en Essien als middenvelders. Wel wat veel zeg. En geruchten gaan dat ze ook Eto'o willen. Beter dan Ba en Torres iig.

9. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Over apart gesproken. Dit kan ook:

10. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Als Allegri daadwerkelijk de Farao niet laat meedoen tegen PSV, is 'ie echt knettergek.

11. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Je vergeet Van Ginkel.. :9
    Arsenal schijnt interesse in Mata te hebben, prima aankoop lijkt me zo.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Mata gaat echt niet weg

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik denk niet dat Chelsea één van de smaakmakers van Chelsea en de Premier League naar een concurrent laat gaan en zeker niet voor weinig (gierig Arsenal kennende).

14. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Aangezien ze nog maar een paar dagen hebben wordt het tijd dat die vinger van de knip gaat en ze eens wat aankopen gaan doen bij Arsenal.

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Als Tottenham nu Eriksen gaat halen kan Chelsea echt de tering krijgen met hun Willian.

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Eriksen zei niet naar een club te willen die geen CL speelt (alhoewel, neem het 'woord' van een voetballer nooit volledig aan).

Ik denk dat dit juist goed is, blijkbaar was Chelsea nog op zoek naar een middenvelder en die zullen dus niet meer bij Eriksen uitkomen (en Chelsea speelt wel CL).

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Behalve dat ik Eriksen echt wel weg zie gaan als Tottenham zich meldt..

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ook wel. Dat is echt een club in opbouw met veel centen, leuke selectie, goede coach etc etc

Zou daar als ik Eriksen was geen 2 keer over hoeven nadenken, lekker Vertonghen achterna

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben een hoop nieuwe spelers gehaald waarvan ik de meesten niet ken, dus kan er niet veel over zeggen. Vorig jaar speelden ze echter met werkers op het middenveld, was het voetbal matig en kwam Bale de dag telkens redden met een fantastische goal. Ze hebben nog genoeg te bewijzen IMO, zeker als Bale vertrekt.

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dembele blijft wel echt een baas op dat middenveld, geniale speler waar ik echt van kan genieten. Met Soldado hebben ze nu ook echt een goede spits.

Ze hebben maar 4 spelers gehaald hoor. Neem aan dat je grootste deel toch wel kent ;). Paulinho is (afgaande op Confederations Cup) echt een aanwinst. Zowel defensief als aanvallend sterk en enorm loopvermogen, maar geen echte spelmaker. Daarnaast hebben ze de controleur Capoue gehaald. Ken ik alleen van naam. En Chadli natuurlijk. Leuke aankoop.

Deel Deze Pagina