De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    In Groningen 4-4?

2. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Slordig balverlies leidt tot drie goals voor Heerenveen. Eigen schuld dikke bult. Alhoewel ik andere 'topploegen' ook niet zomaar zie winnen in Heerenveen, maar dat terzijde.

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hoerentering.

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    4 westrijden 10 voor, 7(!!!) tegen :emo:

Wat een armoede

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Volgende week graag Blind op 6 en Boilesen lb.

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Blind of Bazoer daar maar neerzetten. Ben klaar met onze poor man's Johann Vogel.

Fischer en Bojan spanden vandaag echter de kroon. Wat een wanprestaties. Echt de flanken zijn bij ons een beetje een zwarte vortex aan het worden ofzo. Zie alleen maar spelers falen daar.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Net terug uit t Abe.

Die Bojan doet inderdaad nog niet echt mee, en Fisher ook amper gezien. Boilesen deed wel meteen lekker mee

Voor de rest geen idee wat er ineens met Ajax aan de hand was, 2-0 en geen vuiltje aan de lucht en dan zomaar de wedstrijd laten kantelen.

Zat ook niet tegen dat Finbogasson de eerste 2 kansen die hij krijgt er meteen inschiet natuurlijk.

Voor mij in ieder geval een ideale avond, doelpuntrijk gelijkspel tussen SCH en Ajax is t enige waar ik qua uitslag nog enigzins tevreden mee kan zijn :+ En qua entertainment en scoreverloop was het in het stadion natuurlijk genieten en spannend tot de laatste minuut

8. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Tenzij er in Eindhoven gekke dingen gaan gebeuren wordt PSV fluitend kampioen.

9. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Zul je zien dat straks Eriksen ook nog verkocht wordt, de bepalende man momenteel.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Beste man op het veld met 2 vingers in z'n neus inderdaad.

11. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Die Ziyech kan trouwens lekker in de diepte passen zeg. Hij had er één met de buitenkant die echt belachelijk was, krulde precies om Alderweireld heen naar zijn medespeler. Jammer dat hij dan weer zo moet doen bij die botsing met Vermeer.

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Happy!!! \o/

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Verschrikkelijk KUT, was het.

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Net terug van een feestje, dus niks meegekregen, maar heeft Ajax alweer verzuimd?

PSV wordt op deze manier wel heel simpel kampioen, he?

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ja, 3-3, maar Heerenveen evengoed. Hadden als je de verslagen zou lezen eerder moeten winnen dan Ajax. Zou ook een grotere verdienste zijn geweest, want Ajax hoort normaal gesproken te winnen. Ze stonden eerst voor met 0-2, Heerenveen kwam voorbij tot 3-2, en Erikksen maakte de 3-3 geloof ik. Daarna had Heerenveen nog één grote kans die het verschil had moeten maken. In mijn ogen dus slechter voor Ajax qua spel, dan Heerenveen. Feyenoord en PSV krijgen we nog, en als ze zo spelen als tegen AZ, dan zijn ze welkom!!! \o/

16. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Tja, dat zeiden we afgelopen drie seizoenen ook. Weliswaar PSV en andere namen destijds, maar toch. Echt schrikken ervan, doe ik niet meer. :+

Ik vind wel dat Bojan en Schone veel te weinig brengen. Daarnaast moet iedereen die zegt dat Siem De Jong een koekenbakker, die is er niks van kan, snel zijn mond gaan houden. Het is gewoon schrijnend om te zien dat zodra hij wegvalt het spel aanzienlijk minder is.

Boilesen mag van mij LB blijven. Brengt energie en dynamiek en heeft een versnelling in huis waar menig aanvaller jaloers op is. Blind naar 6 inderdaad en Boilesen op linksback. Lijkt me prima.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik weet precies welke pass je bedoeld, dat kan hij echt goed ja.

En lekker snel ook met z'n passing

Onze counters lopen best wel vaak dood omdat spelers als van la Parra niet weten wanneer ze de bal moeten geven en wanneer ze zelf moeten gaan maar daar heeft Ziyech geen last van

Vond Eikrem trouwens ook lekker spelen, die was tot nu toe een beetje onzichtbaar maar heb hem gister naast zn goal wel leuke dingen zien doen

18. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    De goals van Ajax waren ook wel cadeautjes van Nordfeldt trouwens.

19. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    De goals van Finbogasson waren cadeautjes van Vermeer. Die totaal verkeerd opgesteld stond en één keer totaal onnodig uitkwam terwijl Toby en Niklas eraan kwamen.

20. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Je vergeet even het achterlijke balverlies van Poulsen voorafgaande aan die goals?

Deel Deze Pagina