Tss, ik heb vorige week ook een busje gekocht en bij de Mycom was 320ml 15 euro
.
Maar ik heb m
hier gekocht, 520ml is echt binnen no-time leeg (ik heb een aantal onderdelen vervangen en zo'n beetje m'n hele pc uit elkaar gehaald).
Protip: als je nog wat over hebt, je kunt er heel gemakkelijk je drankjes mee koelen door m op de kop te houden en zo'n 10 seconden te sprayen, werkt enorm goed \o/.
Welke CPU/moederbord heb je?
Normaal gesproken zou dat geen kwaad kunnen, maar het is altijd mogelijk dat er een sensor stuk is (aangezien ie in bij het opstarten al een melding geeft) en hij dus verkeerde waardes aangeeft, als ie vanzelf uit gaat zou ik m sowieso even schoonmaken.
Ik zou ook even op piepjes die uit je moederbord komen googlen (dus bijvoorbeeld kort-kort-lang + naam en evt typenummer moederbord).
Je hoeft niet heel voorzichtig te zijn hoor, ze kunnen wel wat hebben.
Alleen zorgen dat je m recht houd anders bevriest de boel
.
En na die tijd zou ik even stofzuigen, er komt namelijk meer stof uit dan je denkt (maar niet de PC zelf stofzuigen, is slecht voor de PC ivm statische elektriciteit).
Je kunt het inderdaad ook voor je HIFI gebruiken, als het goed is zitten er aan de achterkant wat gaten om de lucht er uit te laten, daar even in spuiten zodat het stof los laat en dan voorzichtig het stof er uit zuigen, hij hoeft niet open ofzo.
Klik om te vergroten...