Ik juist wel. Ik heb zelfs destijds met een xbox (1) controller Diablo II op de PC gespeeld en dat ging erg lekker. En vergeet niet de ingebouwde voicechat voor co-op sessies. Ben alleen bang dat het weer twee jaar gaat duren voordat de console versie er is ...
Tuurlijk wel. Starcraft Ghost is toen voor alle platformen geannuleerd. De nieuwe Diablo zal iets meer arcade gericht zijn. Zo kun je geen stats points meer verdelen bij een level up. Hetzelfde geldt voor skill points, nagenoeg verdwenen. Ik denk dat het een goede fit is voor een console.
Meen je dat nou? Die stats poinys vind ik wel goed voor de balans, naar geen skillpoints? Wat kun je nog wel kiezen dan?
Er zijn wel skills, maar die krijg je automatisch bij elke level up, evenals sterkere versies van oudere skills dacht ik. Je kunt dus geen skillpoints zelf meer verdelen, wel welke skills je karakter gebruikt (ik dacht maximaal twee of drie van de X aantal onder de hotkeys). Yep, dat is echt een stapje terug richting arcade toe.
Er is een team op de console versies gezet, maar dat was al bekend (Gamescom vorig jaar). Dit team helpt overigens eerst nog mee aan de ontwikkeling van de pc-versie.
Ikke. Heb em gepreordered. Toch een andere ervaring op de console. Lekker voor tussendoor ff wat hacken en looten En natuurlijk singlescreen coop
Ik wou de game eerst wel kopen, maar aangezien PES sneller komt dan ik had verwacht twijfel ik een beetje.
Schiet verdomme op 3 september. Het lijkt er op dat er geen CE of LE edities van deze game komen. Ik heb verschillende sites nagekeken, maar kan niets vinden. Zou ik wel jammer vinden, want wilde mijn GameMania bon er eigenlijks aan opmaken.
Komt er een demo van op de console of is dat niet bekend. Wil wel eerst checken hoe het speelt met een controller.
Tis Blizzard. En die geeft een game pas uit als het echt lekker speelt en werkt. Zal dus wel goed komen. De PC versie vond ik te matig, maar op de console lijkt het me heerlijk... Altijd leuk ook om ff tussendoor op te pakken ...
Diablo 3 "quicky" OP gemaakt. Eerste review is binnen: Click! "Diablo 3 on console is one of the best co-op games money can buy. It swings smoothly from easygoing to intense, with perfectly paced pockets of downtime, and is capable of swallowing entire evenings in a single, voracious gulp. It's a Lego game for loot-hungry grown-ups and it gets better with every player you add. If you have co-op partners who would also enjoy it, this version is an essential purchase. If you don't, it's still easier to recommend than the PC game; almost as slick, even more flexible and usable and without that troublesome always online requirement. Diablo 3 is a bold, bloody, opulent romp built around a ruthlessly simple distillation of action role-playing. It's perfectly comfortable in its new home on consoles, and so is Blizzard." Diablo 3 dus, zoals deze altijd al was bedoeld? Offline mode, online co-op, couch co-op? Toe maar. In ieder geval een sterke game in laatste jaren van deze generatie. Ook fijn om te lezen dat de conversie van PC naar console zo goed is gelukt, ook al was het vertrouwen in Blizzard altijd al aanwezig.
In Blizzard we trust! Die game komt er dus. Volgende week maar ff oppikken bij GM, tenzij iemand snel kan vertellen of ze hem al ergens verhandelen, dan ga ik GM ook zover proberen te krijgen.
Huh.. een 9 op eurogamer.. misschien dan toch Rayman maar skippen voor deze Heb me destijds ook goed vermaakt met Torchlight op XBLA, en dit kan alleen maar beter zijn natuurlijk (want Blizzard)